CITY COLOSSEUM

Slavonski Brod dobiva futuristički trgovačko-zabavni centar

18.01.2012 u 16:22

Bionic
Reading

U jesen će u Slavonskom Brodu svoja vrata kupcima i posjetiteljima otvoriti jedan od najsuvremenijih trgovačko-zabavnih centara u regiji - City Colosseum. Više od dvije trećine prostora već su zakupili renomirani svjetski brandovi. Riječ je o jednoj od trenutno najvećih investicija u Hrvatskoj teškoj 53 milijuna eura. Za Slavoniju, koja je po nezaposlenosti crna točka, mnogo znači i to što će u supermodernom kompleksu posao dobiti 350 ljudi. Trgovačko-zabavni City Colosseum samo je dio velikog City Parka koji će se prostirati na 90.000 četvornih metara. U projekt će se ukupno investirati 80 milijuna eura, a u City Parku posao će naći 450 ljudi

Nositelj projekta je slavonsko-brodska tvrtka Colosseum gradski centar Brod d.o.o. Izvođač radova je građevinska tvrtka Konel d.o.o iz Dubrovnika. Investitori su Ecos trgovina d.o.o iz Zagreba i privatne osobe. Najam prodajnog prostora ugovara tvrtka Krammer & Wagner Nekretnine d.o.o. Ukupno ulaganje u City Colosseum iznosi 50 milijuna eura.

Otvorenje City Colosseuma, koji se prostire na neto površini od preko 23 tisuće četvornih metara, planirano je za listopadu ove godine. Na tri etaže jednog od najsuvremenijih trgovačko-zabavnih centara u Hrvatskoj posjetiteljima će, osim prodavaonica smještenih uz šetnice, na raspolaganju biti i četverostruko multipleks kino, kockarnica te besplatni internet i mnogobrojni ugostiteljski objekti.

Posjetitelji neće imati ni problema s parkiranjem jer će automobile moći ostaviti u prostranoj podzemnoj garaži sa 406 parkirnih mjesta. Prema procjenama, tržišno gravitacijsko područje City Colosseuma, u krugu od oko 40 kilometara broji, uključujući i stanovnike iz susjedne BIH, gotovo 500.000 ljudi. Do City Colosseuma će stoga besplatno voziti i posebni autobusi.

Vrijedno je istaknuti da su u realizaciju ovog velikog i hrabrog projekta uključene domaće tvrtke – od projektanata, izvođača radova, nositelja projekta pa do investitora, a prednost također imaju i materijali domaćih proizvođača.

Grubi građevinski radovi u podzemnoj etaži već su dovršeni, a uskoro će biti završena i prizemna etaža na kojoj će, osim prodajnih prostora, biti ugostiteljski sadržaji i šetnica. Druga etaža imat će 10.507 četvornih metara prodajnih površina, dok će na trećoj etaži biti pretežno zabavni i ugostiteljski sadržaji - multipleks kino Cinestara Blitz s četiri dvorane i ukupno 520 sjedala te restoran i kockarnica.

Bude li tijek radova išao po planu, već u prvom tjednu mjeseca kolovoza prodajni će se prostori predati na uređenje korisnicima. U City Colosseumu svoje će prodavaonice imati, među ostalima, H&M C&A Deichman), Intersport, New Yorker, KiK, Expert, Plodine, Bipa … Krajem listopada City Colosseum će otvoriti svoja vrata posjetiteljima.