istraživanje promocije plus

Pogledajte što Hrvati zapravo misle o Uberu

27.11.2017 u 14:24

Bionic
Reading

Zbog niže cijene te raspoloživosti i dostupnosti većina se Hrvata odlučuje koristiti Uber, pokazalo je istraživanje Promocije Plus. U slučaju nezaposlenosti razmišljaju čak i o radu preko ove platforme

Za većinu ispitanih građana, njih 86 posto, Uber predstavlja modernizaciju usluge prijevoza i liberalizirano tržište, pa se zalaže za to da ova platforma nastavi raditi kao i do sada. Pokazalo je to istraživanje Promocije Plus provedeno u pet hrvatskih gradova gdje su prisutni, od Zagreba, preko Splita, Zadra i Šibenika do Dubrovnika.

Gotovo svi ispitanici su čuli za ovu platformu, a njih 40 posto prije dolaska Ubera, kažu, nisu koristili usluge standardnih taksi prijevoznika.

'Istraživanje je provedeno na uzorku od tisuću ispitanika u dobi od 18 do 65 godina te pokazuje prepoznatljivost Ubera u gradovima u kojima posluje. Čak 98 posto korisnika zalaže za nastavak rada Ubera. Većina ispitanika, njih gotovo 85 posto, smatra da su Uber i slične usluge korisne za hrvatski turizam', objasnio je Agan Begić, direktor agencije Promocija Plus koja je provela ovo istraživanje.

  • +4
Lansiranje usluge UberBoat u Splitu Izvor: Licencirane fotografije / Autor: UberBoat

Većina ispitanika odnosno 76 posto njih radije će izabrati Uber nego usluge standardnih taksi prijevoznika, a na to ih potiče, odgovorili su, niža cijena usluge te raspoloživost i dostupnost. Prednošću smatraju mogućnost ocjenjivanja usluge kao i bezgotovinsko plaćanje i osjećaj sigurnosti.

Gotovo 90 posto ispitanika podržava modernizaciju kojom će se olakšati rad digitalnih usluga, a više od tri četvrtine ispitanika, njih 76 posto, smatra kako bi trebalo smanjiti administrativne zahtjeve prilikom pokretanja vlastitog posla poput potrebe za državnom i lokalnom licencom za prijevoz putnika osobnim vozilom.

Uber stigao i u Rijeku Izvor: Pixsell / Autor: Nel Pavletić

Rezultati pokazuju kako bi polovica ispitanika u slučaju nezaposlenosti razmotrila rad preko Uberove platforme. Takav je interes posebno uočen među postojećim korisnicima i mlađom populacijom jer njih 56 posto od 18 do 30 godina ističe kako bi u tom slučaju razmišljalo o karijeri Uber vozača.