nova poslovna strategija

Philips objedinio inteligentna svjetlosna rješenja pod imenom Signify

28.02.2019 u 14:21

Bionic
Reading

Svjetski lider u području rasvjete Philips, u četvrtak u kinu Europa, predstavio je svoja inteligentna svjetlosna rješenja objedinjena pod novim imenom Signify. S početkom ove godine, sve Philipsove podružnice u svijetu nastupaju s imenom Signify, čime je započela nova poslovna strategija razvoja pametnih svjetlosnih rješenja

Kompanija je prikazala svoju gotovo 130 godina dugu povijest, preko niza inovacija od proizvodnje prve žarulje sa žarnom niti do razvoja komunikacije putem svjetla.

'Danas više ne kupujemo samo rasvjetna tijela, nego svjetlosna rješenja koja nam život čine ugodnijim, praktičnijim i sigurnijim. Svjetlo je postalo inteligentan jezik koji nam omogućuje prijenos poruka i prikupljanje podataka, njime upravljamo bez prekidača i žice,i to u mnogočemu nadilazi proizvodnju žarulja i svjetiljki. Naši proizvodi i dalje ostaju Philips, no pametna rješenja kojima ih povezujemo i nadograđujemo odlučili smo izdvojiti i objediniti pod novim imenom Signify', pojašnjava regionalna direktorica za Signify Martina Šimić Baranović.

Umrežavanje pametnih svjetlosnih rješenja gradovima omogućuje veću sigurnost, učinkovitost i energetsku održivost, inteligentna rješenja u industriji povećavaju produktivnost i sigurnost radnika istovremeno smanjujući troškove, dok takvi sustavi u trgovinama olakšavaju snalaženje kupaca među policama putem njihovih pametnih telefona.

  • +3
Philipsova svjetlosna rješenja promijenila ime u Signify Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Philips

Signifyjeva inovativna rasvjeta obasjava brojne svjetske znamenitosti poput piramida u Gizi, atenske akropole, Eiffelovog tornja i Buchkingamske palača, a u Hrvatskoj su to prepoznatljive lokacije kao što je Hendrixov most u Zagrebu te dizalice dvaju hrvatskih brodogradilišta u Puli i Rijeci koje su pretvorene u 'svjetleće divove'.

Signifyjeva rješenja za osvjetljavanje domova s paletom od 16 milijuna boja najprodavaniji su proizvod koji se može sinkronizirati s glazbom, igrama i filmovima.