wpp media

Oglašivački div u problemima: Nakon gubitka velikih klijenata zavladao pesimizam

10.07.2025 u 01:01

Bionic
Reading

Britanski oglašivački div WPP upozorio je u srijedu da očekuje slabije poslovne rezultate u ovoj godini, signalizirajući probleme nakon gubitka skupine velikih klijenata u uvjetima uzdržane potrošnje kompanija na oglašavanje

WPP sada očekuje pad neto prihoda u ovoj godini za tri do pet posto. Donedavno bili su očekivali da će se zadržati na prošlogodišnjoj razini, uz mogućnost pada za najviše dva posto.

Klijenti su oprezniji u prognozama za gospodarstvo i vlastito poslovanje i sve je manje poslovnih prilika za WPP, rekao je izvršni direktor Mark Read koji odlazi iz kompanije najkasnije krajem godine.

Količina poslova u WPP Mediji, koja se bavi zakupom medijskog prostora, trenutno je tek na trećini prošlogodišnje razine, dodao je Read.

Grupa je lani promijenila strategiju za taj dio poslovanja kako bi smanjila troškove, fokusirajući ponudu na umjetnu inteligenciju.

"Provedba nove strategije za WPP Mediju dobro napreduje, ali vidimo jasno da se to još nije pretočilo u bolje poslovne rezultate", rekao je Read novinarima.

Promjena je, po njegovim riječima, išla ruku pod ruku s "određenim poremećajima u poslovanju".

Grupa je u lipnju izgubila nekoliko velikih klijenata. Coca-Cola i Mars Inc. prešli su kod francuskog konkurenta Publicisa, a otišao je i Paramount.

Početkom lipnja WPP Media snizila je procjenu rasta globalnih prihoda od oglašavanja u ovoj godini sa 7,7 na šest posto, upozorivši da oglašivači pokazuju suzdržanost u novim planovima za marketing zbog čestih promjena u politici. i gospodarska nesigurnost uzimaju sve veći zamah.

Istraživačka tvrtka Emarketer upozorila je pak da bi popularnost oglašavanja uz rezultate istraživanja bazirane na umjetnoj inteligenciji mogla smanjiti prihod tvrtki koje se oslanjaju na tradicionalne oglase temeljene na ključnim riječima u rezultatima pretraživanja.