VISOKI TURIZAM

Hrvatski luksuzni hoteli zajednički u lovu na prestižnu klijentelu

  • Autor: T. O.
  • Zadnja izmjena 13.07.2016 16:05
  • Objavljeno 13.07.2016 u 16:05
Split, 260615. Hotel Vestibul u Splitu uvrsten je medju 100 najboljih hotela na svijetu. Na fotografiji: Neno Nizic, vlasnik hotela Vestibul. Foto: Jakov Prkic / CROPIX

Split, 260615. Hotel Vestibul u Splitu uvrsten je medju 100 najboljih hotela na svijetu. Na fotografiji: Neno Nizic, vlasnik hotela Vestibul. Foto: Jakov Prkic / CROPIX

Izvor: Cropix / Autor: Jakov Prkić

Članovi Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela u sklopu Udruženja hotelijera pri HGK na sjednicu u utorak definirali su kriterije koje trebaju ispunjavati hoteli kako bi postali njihovi članovi

To mogu postati hoteli s četiri ili pet zvjezdica i/ili hoteli baština visoke kvalitete s najviše 60 soba, restoranom koji pruža poseban gourmet doživljaj te jedinstvenom prodajnom ponudom u najmanje jednoj od sljedećih kategorija: povijest, kultura, priroda, konceptualni dizajn, doživljaj i inovativnost. Kako doznajemo iz HGK, uz minimalne uvjete koje hotel mora ispunjavati prilikom pristupanja Grupaciji, stručno povjerenstvo posebno će vrednovati dodatne pokazatelje kvalitete usluge kao što su personalizirana usluga, visoki postotak zadovoljstva gostiju, članstvo u relevantnim međunarodnim organizacijama hotela, međunarodne nagrade i sl.

'Glavni je cilj pozicionirati se na međunarodnom tržištu kao luksuzni hoteli Hrvatske koji nude vrhunsku uslugu, jedinstvenu ponudu i poseban gourmet doživljaj. Hrvatska već sada ima kapacitete za takav turizam. Moramo to početi koristiti, a udruženi smo snažniji i šanse za uspjeh su nam još i veće', istaknuo je predsjednik Grupacije Nenad Nizić.

U ovom se trenutku radi na stvaranju brand imidža i vizualnog identiteta pod kojim će članice zajednički nastupati na ciljanim tržištima. 'Želimo istaknuti da Hrvatska ima hotele koji nude vrhunsku kvalitetu i u sadržajima i u usluzi, a ujedno su pojedinačno posebni i drukčiji. Zajedničkim brandiranjem postići ćemo prepoznatljivost jedinstvenih luksuznih hotela Hrvatske koja trenutno ne postoji na ključnim tržištima hotela ove kategorije', napomenula je Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora za turizam HGK.

Na sjednici je za člana Grupacije u Vijeću hotelijera pri HGK izabran potpredsjednik Grupacije Tullio Fernetich, koji je naveo kako su njihova ključna tržišta SAD i Velika Britanija, ali i Austrija i Njemačka, naročito za hotele u Istri i na Kvarneru.

Inače, osnivači i članovi Grupacije su Meneghetti Wine Hotel, Restaurant & Winery iz Bala, San Rocco Heritage Hotel & Gourmet Restaurant iz Brtonigle, hoteli Kazbek i The Pucić Palace iz Dubrovnika, hoteli Bevanda i Navis iz Opatije, Life Palace Heritage Hotel iz Šibenika, dvorac hotel Martinis Marchi Heritage iz Maslinice na otoku Šolta, Vestibul Palace Hotel iz Splita te hotel Bastion iz Zadra, a interes su već iskazali i drugi renomirani mali hoteli.

347073,332576,421900,276737

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!