novi rekord

Dubrovnik na ulaznicama za glavne atrakcije uprihodio 12,2 milijuna eura

16.02.2024 u 13:55

Bionic
Reading

Prihodi od prodaje digitalne kartice Dubrovnik Pass u 2023. godini iznosili su 12,2 milijuna eura, čime je više nego udvostručena rekordna prodaja iz prethodne godine, objavili su u petak iz Grada Dubrovnika

Napomenuli su kako je u 2023. godini "Dubrovnik Pass", zajedničku ulaznicu u najvažnije dubrovačke atrakcije, koristilo ukupno 330.173 posjetitelja. Pritom ih se 72 posto odlučilo za jednodnevnu inačicu, trodnevnu je koristilo 24 posto, a sedmodnevnu četiri posto posjetitelja.

„Najveći posjet zabilježile su gradske zidine, za koje se odlučilo 97 posto korisnika, 53 posto je posjetilo Kulturno-povijesni muzej u Kneževu dvoru, 39 posto Muzej Franjevačkog samostana Male braće, 34 posto Pomorski muzej, dok su i ostale uključene kulturne atrakcije zabilježile značajna povećanja broja posjetitelja”, naveli su iz Grada Dubrovnika.

Dodali su kako je uslugu besplatnog javnog gradskog prijevoza u protekloj godini iskoristilo 94.774 korisnika kartice, odnosno njih 29 posto.

„Projektom 'Dubrovnik Pass' promiče se kulturna baština Dubrovnika, ali i potiče njezina samoodrživost, budući da ostvaruje prihod kojim se financira obnova baštine i kulturni sektor. Također se omogućuje disperzija posjetitelja i rasterećenje najatraktivnijih znamenitosti. Digitalnom transformacijom projekta pojednostavljena je kupnja i korištenje, ali ga i gradska uprava koristi kao alat upravljanja tokovima posjetitelja”, istaknuli su iz Grada Dubrovnika.

„Dubrovnik Pass”, zajednička ulaznica za najvažnije atrakcije Dubrovnika, obuhvaća besplatni posjet gradskim zidinama, svim gradskim muzejima i galerijama, Muzeju franjevačkog samostana, kao i Kući Bukovac u Cavtatu te besplatni javni gradski prijevoz.

Kroz različite vrste popusta, "Dubrovnik Pass" uključuje i brojne druge kulturne i prirodne znamenitosti, kao i turističke, ugostiteljske te druge usluge.