s malih ekrana

Tportalov žiri izabrao je Top 10 blagdanskih reklama koje će vas zgrijati oko srca

27.12.2018 u 06:51

Bionic
Reading

Teško je izabrati najbolje, pa ćemo naprosto istaknuti one koje su se nama vezale za srce te vas pozvati da nam u komentarima napišete koje su se smjestile u vašu ladicu lijepih sjećanja...

Što je najraniji vjesnik Božića? Ne, nije Djedica, nisu ni praporci nego TV reklame. Svake godine u isto vrijeme, prije nego li gradove prekriju mirisi punča, fritula, kobasica i kuhanog vina, na male ekrane uskoče najbolji radovi velikih i malih tvrtki, ne bi li nas zarazili simbolima blagdana - lijepim osjećajima, toplinom i ljubavlju. I ove godine scenarij je isti, a reklame ozbiljno konkuriraju i najboljim filmskim izdanjima. Božićni video oglasi upakirani su u lijepe priče, i nisu nešto što će vas potaknuti da uzmete daljinski u ruke i okrenete na drugi program.

Teško je izabrati najbolje, pa ćemo naprosto istaknuti one koje su po nama na najbolji način predstavile važnost Božića te vas pozvati da nam u komentarima napišete koje ste spremili u vašu ladicu lijepih sjećanja...

Svi mogu biti superheroji

Prošle godine H&M osmislio je jako zanimljivu pričicu za laku noć u kojoj se pojavljuju poznati glumac Jesse Williams i pjevačica Nicki Minaj. Priča je to o djevojčici superjunaku koja upada u paralelni svemir tražeći zločestog brata poznatog Djedice, kradljivca svih dječjih poklona. Kroz niz različitih avantura malena uspijeva u svom naumu, susreće različita mitska bića i spašava darove i Božić najmlađima.

Izvor: Promo fotografije

Cuga, klopa, ekipa...

kad mi kažemo Božić, vi kažete: Coca Cola. I da, tako je, ma koliko se drugi bunili. Ali primjerice, od godine 2010. do danas nitko nije ostao imun na "Ho, Ho, Ho, Shake Up the Happiness" stihove istoimene pjesme grupe Train po kojoj je ova reklama (ili pjesma po reklami) postala poznata. Sve što naprave totalna je zaraza i postaje apsolutni hit, što ne čudi jer upravo ova tvrtka navodni je krivac za nastajanje Djeda Božićnjaka (Mraza) pa su po tome i vječiti prvaci u reklamama.

Izvor: Promo fotografije

Ne zaboravite najdraže!

Biti sam na Božić, to baš nitko ne želi. No prečesto zbog stila života i krivih prioriteta obitelji zaborave jedne na druge. Posebice na one najstarije članove. Stoga je ovaj djedica iz reklame njemačkog lanca trgovina Edeka, odlučio podsjetiti na to. Božić je darivanje, ali ponajprije darivanje ljubavi, pažnje i lijepe riječi i zato mislite na one koji vas vole i koje vi volite.

Izvor: Promo fotografije

Ljubav na sve strane

Još jedna reklama podsjeća na važnost zajedništva u vrijeme blagdana, ali i u ostatku godine. Dućan Sainsbury's i njegov mačak Mog, prepečena purica, požar i ljudi koji priskaču u pomoć, odledit će i najtvrdokornija srca. O ovoj reklami ne treba previše govoriti, stisnite Play i pripremite rupčiće, trebat će vam.

Izvor: Promo fotografije

Glazba je glavni sastojak Božića

Božić bez laganih, zaraznih nota? Nemoguće! U reklami koja podsjeća na darovanje ljubavi i uspomena, najuočljivija je pjesma Božićna želja skladana posebno za ovu reklamu. Od njezina ritma, ali i od mekog glasa pjevačice Jane Fabijanić naprosto će vas proći trnci. Autor pjesme, Dubravko Robić, ovom je pjesmom očito dotaknuo mnoga srca pa su na stranice HT-a počeli stizati brojni upiti o numeri. Zbog toga je tvrtka svojim korisnicima priredila poseban božićni dar - poseban video u kojemu su i riječi pjesme, ne bi li je svi koji to žele mogli skinuti, naučiti i zapjevati ovoga Božića.

Izvor: Promo fotografije

Pružite ruku potrebitima

Kažu da stvari idu ovako: koliko daš, toliko dobiješ natrag. Pa bili veliki ili mali, manje ili više imućni, ovoga Božića odvojite odvojite od sebe i darujete onima koji imaju puuuno manje. Upravo to učinio je dječak iz Emmezetine reklame i čudo mu se vratilo. Probajte pa nam javite vrijedi li ovo pravilo i za vas.

Izvor: Promo fotografije

Dobar obrok zlata je vrijedan

Trgovački lanac Aldi naprosto je rasturio reklamom o obitelji hrabrih mrkvica koje spašavaju Božić. Iako slušamo priču i pokušavamo se ufurati u akciju, pred našim očima od prve do zadnje minute, slasne su namirnice i obroci koji nas pozivaju da odmah po završetku reklame trčimo u najbliži obližni dućan kupiti sve što se kupit da. Bez razmišljanja! Aldi je briljantno dočarao svoju ponudu, od ove reklame cure nam sline. Doslovce!

Izvor: Promo fotografije

Sve za obitelj...

Poruka je iz autoindustrije, točnije Audija koji kroz u jednoj reklami, u bjesomučnoj utrci prikazuje dvojicu očeva koji se Audijima utrkuju kupiti posljednje preostale igračke kako njihova djeca ne bi ostala bez darova. U drugoj reklami vode nas u dućan dječjih igračaka... I dok vam pred očima prolaze plišanci, ružičaste kreacije i zapljuskuju vas osjećaji, vaše oči čuju zvuk gasa, rad mašine i percipiraju performanse Audijeva novog modela. Vrlo zanimljiva izvedba u industriji u kojoj smo mislili da smo već sve vidjeli.

Izvor: Promo fotografije

Ljubav, ples, veselje...

Pripremite se, nakon ove reklame poteći će rijeke suza. Ne od tuge, od prelijepih emocija jer Apple zna kako pogoditi u emociju. Glazba, susret s posebnim ljudima, veselje, ples, snijeg, pahulje, lampice, bezbrižnost... u ovoj reklami živi sve to podsjećajući na čarobno vrijeme Božića i sve ono što sa sobom nosi.

Izvor: Promo fotografije

I životinjice trebaju pažnju

U centar zbivanja dućan John Lewis, jedan od šampiona u oglašavanju, stavio je psa boxera i dijete pa lisice, rakune, malene ježeke... Podsjetili su na sreću i zadovoljstvo koje u blagdansko vrijeme zaslužuju i oni koji se ne glasaju kao mi. Simbolično su im dali zabavu i darove, a mi... mi ih možemo poštedjeti zvuka petardi. Vjerujemo da će im već to biti dovoljan dar ovih blagdana.

Izvor: Promo fotografije

Prilog je napravljen u produkciji tnative tima tportala u suradnji s HT-om te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.