TODORIĆ O KRITIKAMA ZBOG '1.001 NOĆI'

'Oslobode se i svašta izgovore, jadni ljudi'

11.11.2010 u 18:41

Bionic
Reading

'Netko im je dao mogućnost pričati i onda oni pričaju, oslobode se i svašta izgovore. Jadni ljudi', prokomentirao je iz Vukovara Ivica Todorić, predsjednik uprave Agrokora tvrdnje koje su se mogle čuti u Saboru kako je njegov koncern jedan od generatora nelikvidnosti u Hrvatskoj

Nakon što je Vukovaru i Vukovarsko-srijemskoj županiji potpisom na ugovor s gradonačelnikom Željkom Sabom i županom Božom Galićem donirao po pola milijuna kuna, Todorić se osvrnuo i na kritičare. Ustvrdio je kako 'Agrokor plaća u dan'. 'Postoje standardi koji se primjenjuju u isplati dobavljača i kojih se Agrokor drži. Ne zaostajemo za europskim standardima i ako je u ugovoru napisano plaćanje u roku 72 dana, onda se toga držimo', rekao je Todorić odbacujući kako su priče o monopolu kojeg navodno ima neutemeljene, jer bi po njemu „Konzum mogao imati još najmanje 5-10 posto više tržišnog udjela, nego što ga ima“, smatra Todorić.

Todorić u Vukovaru

Upitan od novinara što misli o mogućem angažmanu pomoći MMF-a, ustvrdio je kako Hrvatsko 'takva pomoć ne treba'. 'Ako se ništa ne poduzme oni će sami doći. Treba osmisliti model kojim će se izaći u susret poslovnim ljudima koji imaju planove i znaju gdje investirati, a oni će ponovno zaposliti ljude i napraviti izvozni proizvod', zaključio je Todorić.
Novac koji je donirao Vukovaru bit će, po najavi gradonačelnika, uplaćen u fond za izgradnju kompleksa bazena u Borovu naselju, dok će Vukovarsko-srijemska županija svojih pola milijuna proslijediti udrugama.

U izjavi za tportal.hr Todorić je odgovorio na primjedbu saborskog zastupnika Gordana Marasa koji je, kritizirajući rad Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, zamjerio što zbog dopuštanja navodnog monopola najvećoj domaćoj trgovačkoj mreži ona danas za 300.000 eura u zemlju dovodi glavne glumce TV serije 1.001 noć

'A što da odgovorim takvim ljudima. Mi ulažemo u marketing milijune kuna i procjenjujemo na koji ćemo način postići najbolji učinak, a angažiranje glumaca trenutačno najpopularnije TV serije u zemlji upravo je rezultat takve procjene. Hrvatska je ove godine potrošila trideset milijuna eura na promociju turizma na različite načine, a je li za to angažirala neke glumce i pjevače ili je li mogla neke druge, stvar je odgovornih u Ministarstvu turizma.'