WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Oglašivači u Rovinju kuju planove kako doprijeti do generacije Y

02.07.2015 u 13:31

Bionic
Reading

Osmo izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održat će se od 24. do 27. rujna u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju te ove godine donosi puno novih poslovnih tema s više od 130 govornika i obiljem zanimljivih i aktualnih predavanja, panel-rasprava, radionica i prezentacija

Konferencijski dio ovogodišnjeg festivala pokriva široke teme u rasponu od medija i marketinga, preko showbiza i digitala, pa sve do ključnih poslovnih pitanja u komunikacijskoj, medijskoj i drugim industrijama.

Glavne teme ovogodišnjeg festivala novi su poslovni modeli koji su se već počeli primjenjivati te što od njih možemo očekivati u skorijoj budućnosti, ali i kako izgleda komunikacijska industrija u Dubaiju.

Na predstavljanju predstojećeg Weekend Media Festivala u novouređenoj zagrebačkoj kavani Johann Franck brojnim novinarima obratio se direktor festivala Tomo Ricov koji je istaknuo kako se festival čvrsto profilirao kao najveće i najuzbudljivije okupljanje komunikacijske industrije u regiji dodavši kako 'svakim novim izdanjem donose svjež pogled na industriju, sadržajno obogaćuju program, a posjetitelje i širu javnost upoznaju s najnovijim trendovima i inovacijama na području komunikacija, marketinga i medija'.

Više o programu festivala kazao je njegov direktor programa Nikola Vrdoljak, napomenuvši kako se o novim temama kojima će se pozabaviti sudionici festivala u regiji, pa čak i u Zapadnoj Europi, vrlo malo zna.

'U doba izobilja sadržaja vrijede malo drugačija ekonomska pravila. Sadržaj postaje onoliko bitan koliko ima značenja te koliko vrijednog iskustva donosi. Sadržaj i iskustvo koje donosi Weekend Media Festival pokriva vjerojatno najuzbudljiviji dio ekonomije danas. Kroz program, govornike i radionice nastojimo pojasniti teme i trendove koje očekujemo u budućnosti te približiti nove poslovne modele koji su već tu, ali još ih možda nismo do kraja usvojili ili nam nisu posve jasni. Kao ključne teme koje će obilježiti ovogodišnje izdanje festivala ističemo native advertising i programmatic, jednu vruću temu koja je u Europi još u začecima, a u SAD-u postaje osnovni pristup zakupu medija', kazao je Vrdoljak dodavši kako će zadanu temu potanko pojasniti jedan od predavača festivala, Caspar Schlickum, izvršni direktor Xaxis EMEA.

Među stranim predavačima ističu se i Brian Morrissey, glavni direktor Digidaya te Ana Andjelic iz njujorške agencije Havas LuxHub koji će govoriti o gorućoj temi novih poslovnih modela u medijima i marketingu na tromeđi biznisa, kreativnosti i tehnologije. Kao gost predavač dolazi i Piero Poli, direktor Havas Worldwide iz Dubaija koji će pojasniti kako izgleda komunikacijski biznis u jednom od centara svjetskog biznisa i moći.

Osmi po redu Weekend dovodi i predvodnike promjena među kojima su tehnološke kompanije iz Silicijske doline s vlastitim vizijama poslovanja u budućnosti. Organizatori preporučuju predavanje Marka Deka, digitalnog stručnjaka i bankarskog konzultanta koji će izložiti svoje šokantne prognoze budućnosti bankarstva te predavanje dr. Lynne Montgomery, potpredsjednice poslovne škole Cotrugli, koja će govoriti o 'generaciji Y'.

Također, prošlogodišnje rasprave o restrukturiranju ključnih hrvatskih kompanija, ove godine će biti nastavljene raspravom s najzanimljivijim poslovnim ljudima iz šire regije.

Valja napomenuti kako Regionalna revija BalCannes i nagrada SoMO Borac ostaju bliski partneri festivala te će revija četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije.

Inače, osmi će Weekend Media Festival okupiti više od 4.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca kao i približno 350 studenata iz čitave regije, a popratit će ga 600 akreditiranih novinara, a generalni je sponzor Adris Grupa, kao spona između festivala i samog Rovinja.