Potreba

Need for Speed: Rivals

26.09.2013 u 14:06

Bionic
Reading

Mega-popularna franšiza uskoro dobiva novi nastavak

Need for Speed je najuspješniji trkaći serijal na svijetu te je jedna od najuspješnijih franšiza video igara u povijesti. Od 2009. godine NFS je prodao impresivnih 140 milijuna kopija.

Sve je započelo 1994. godine kad je Pioneer Productions napravio Road & Track Presents: The Need for Speed. Need for Speed je serijal trkaćih igara od kojih svaka ima ista osnovna pravila i koristi slične mehanike igre.

Iako sve igre u serijalu nose isto NFS ime, kroz godine različitih NFS igara, njihov se ton i fokus mijenjao. U nekim nastavcima automobili mogu pretrpjeti mehaničku i vizualnu štetu dok su u drugim igrama neuništivi. Također, u nekim igrama fizika kretanja automobila ima smisla, dok u nekima baš i ne.

 

 

Izlaskom Need for Speed: Undergrounda, fokus franšize premjestio se na ulične utrke, 'friziranje' automobila i urbanu kulturu. Do danas, većina igara ostala je u tom tonu. Need for Speed: Shift i pogotovo njegov nastavak, zauzeli su više simulacijski pristup vožnji. Igrači se utrkuju na zatvorenim stazama poput Nürburgringa i Lagune Sece.

Kao i svaka trkaća igra, Need for Speed nudi igračima velik broj vozila na korištenje. Modeli automobila u igri modelirani su i nazvani po postojećim automobila u stvarnom svijetu.

 

 

Need for Speed franšiza proživljavala je zlatno doba do sredine prošlog desetljeća nakon čega smo svjedočili osjetnom padu kvalitete NFS naslova. Nakon izlaska Need for Speed: Most Wanteda 2005. godine serijal je doživio oštar pad u prodaji igara kao i u kvaliteti naslova. Fanovi serijala i kritičari optuživali su developere da udaljavaju NFS igre od mnogih odlika koje su fanovi tokom godina zavoljeli – atmosfera uličnih utrka, slikovite vožnje, egzotičnih automobili, split screen i kustomiziranje automobila bili su sve manje prisutni. U rujnu 2010. godine, Electronic Arts je priznao pad kvalitete i prodaje NFS igara. John Riccitiello, izvršni direktor u EA, izjavio je da su 'u periodu od 2004.-2007. imali samo jedan studio, Black Box u Vancouveru, koji je radio na NFS igrama. Naša je krivnja jer smo ih prisiljavali da izdaju novu NFS igru svake godine. Definitivno krivnja leži na nama. Sad smo se vratili na dva studija i izdavanje igara svakih dvije godine'.

Need for Speed: Rivals pokušat će prekinuti nesretni niz osrednjih NFS naslova. U novom NFS-u igrači će biti u mogućnosti igrati kao policajci ili vozači, a svaka strana nudit će svoje izazove, nagrade i posljedice. Kao vozač, cilj je da postanete slavni po (pre)riskantnoj vožnji, a svoje vragolaste pothvate moći ćete i snimati da ih pokažete svijetu. Što više policije zaobiđete, dobivate više Speed Pointsa što otključava nove automobile i stvari.

Kao pripadnik policije, igrači će biti dio tima koji lovi vozače trkaćih beštija, pokušavajući se istaknuti i probiti u redovima policije svakim novim uhićenjem. Napredujući u redovima policije otključavaju se novi automobili i bolja sredstva za obavljanje potjere za nestašnim vozačima.

 

 

Igra će koristiti Autolog, sistem natjecanja među prijateljima koji je razvio Criterion za Hot Pursuit. Sistem omogućava igračima da uspoređuju svoje statistike i izazovu prijatelje na vožnju bilo gdje i bilo kad. 'Po prvi puta igrači će imati slobodu da se bez problema prebace sa single-playera u co-op ili u multi-player. Mi stvaramo jedinstveno iskustvo igre s jednim napredovanjem gdje je sloboda igranja s prijateljima fluidnija i dostupnija no ikad' rekao je izvršni producent Ghost Gamesa, Marcuss Nilsson.

 

 

Rivals će predstaviti novu društvenu opciju AllDrive, koja omogućava igračima da se nezamjetno prebace sa single-playera u igru s prijateljima. EA ovaj sistem opisuje kao 'uništenje granice između single i multi-playera'. Ova opcija omogućit će igračima da se upuste u co-op igru ili igru jedan protiv drugog. Igra će imati i dinamični sistem vremenskih uvjeta što je će zasigurno doprinijeti živosti igre.

Rivals će preuzeti neke dijelove gameplaya iz Undergrounda tako da će igrači biti u mogućnosti kustomizirati automobile do određene mjere – boja auta, naljepnice, felge i registarske tablice bit će promjenjive.

Dobre vijesti i za obožavatelje Ferrarija. Naime, Ferrari se u franšizu vraća na velika vrata nakon 11 godina s F12berlinettom, 458 Spiderom te FF i LaFerrari modelima.

 

 

Igra će raditi na Frostbite 3 engineu.









Need for Speed razvija novoosnovani Ghost Games studio, a izdaje Electronic Arts. Izlazak novog NFS-a zacrtan je za 19. studeni, a izaći će za PC, PS3, PS4, Xbox360 i Xbox One