ORGANIZATORI NAJAVLJUJU

Na 'Ultru' stiže tisuću multimilijunaša?!

12.07.2016 u 16:17

Bionic
Reading

'U Splitu će se do kraja tjedna naći direktori vodećih deset tvrtki po Forbesu, kao i više od tisuću multimilijunaša iz svih krajeva svijeta koji traže skrivanje svog identiteta. Posebno je izražen interes iz arapskih zemalja', izjavio je direktor tvrtke Adria MM Produkcija Nikola Bušljeta, organizator Ultra Europe festivala, nakon susreta s gradonačelnikom Splita Ivom Baldasarom

U zgradi splitske gradske uprave službeno je potpisan ugovor o sponzorstvu nad festivalom vrijedan nešto više od dva milijuna kuna. Split će potpomoći 'Ultru' s milijun i 200 tisuća kuna za troškove najma stadiona Poljud, zatim s nešto više od 400 tisuća kuna za marketinške usluge i promociju putem kanala festivala, dok će se ostatak sponzorstva kompenzirati uslugama gradskih komunalnih tvrtki, vatrogasaca i policije.

'Dobar posao je jedini razlog zbog kojega ovaj festival ostaje u Splitu, ne bi ga bilo da nemamo podršku gradonačelnika', kazao je Bušljeta, ponovno neizravno prozvavši Ministarstvo turizma koje nedovoljno podupire najveći glazbeni događaj i najbolju manifestaciju po izboru same Hrvatske turističke zajednice.

Sedmodnevno izdanje četvrtog po redu Ultra Europe festivala otvara se ovog četvrtka u splitskom klubu 'Giraffe', potom slijede tri festivalska dana na Poljudu, a nakon toga se događanja sele na otoke Brač, Hvar i Vis. Organizatori su prošlog tjedna objavili da unatoč odličnim brojkama i dalje posluju s minusom, te da će bez značajnije potpore države uskoro vjerojatno otići iz Hrvatske. Nisu spominjali konkretne brojke, no dali su do znanja da slični festivali u Europi dobivaju subvencije u iznosu od desetak posto vlastitog budžeta - što bi u splitskom slučaju iznosilo oko šest milijuna kuna. Ove godine lokalna turistička zajednica priložit će oko 200 tisuća kuna, a sama Hrvatska turistička zajednica 600 tisuća kuna.

Ulaznice za ovogodišnje izdanje Ultra Europe festivala prodane su u 143 različite države, a broj gostiju procjenjuje se na 150 tisuća. Premda je jasno da organizatori zbrajaju posjetitelje svih večeri i da je fizički broj turista ipak manji, činjenica je da su svi smještajni kapaciteti u Splitu i velikom dijelu županije prepunjeni. Prosječan gost Ultra festivala u Hrvatskoj troši oko 125 eura dnevno, dvostruko više od uobičajenog profila turista, a ukupni financijski učinci festivala procjenjuju se na 40 milijuna eura.

Gradske komunalne službe, vatrogasci, policija i hitna pomoć pojačat će svoja dežurstva u idućih tjedan dana, na ispomoć iz Zagreba stiže dvanaest gradskih autobusa koji će povezivati kampove u Omišu i Trogiru s Poljudom. Troškovi osiguranja ove godine su, barem po tvrdnjama organizatora, utrostručeni, a po prvi put je oko gradskog stadiona postavljena dvostruka ograda, te će se primjenjivati personalizirane ulaznice.