UVJETNA KAZNA I OTKAZ

Mladi HDZ-ovac zlostavljao cure na Facebooku pa ostao bez posla

06.12.2013 u 10:13

Bionic
Reading

Mate Kožul, član Mladeži HDZ-a kojeg javnost pamti iz prvog sudskog 'Facebook slučaja' u Hrvatskoj, odnedavno više nije zaposlenik Grada Zadra, javlja Zadarski list

Kako saznajemo u zadarskoj Gradskoj upravi, 27-godišnjem Kožulu je 2. listopada po sili zakona prestao radni odnos na mjestu višeg stručnog suradnika za javnu nabavu.

Policija je Kožula kazneno prijavila u siječnju 2011. godine. Nedugo zatim Općinsko državno odvjetništvo protiv njega je podnijelo optužni prijedlog, a u jesen 2011. godine započelo mu je suđenje koje je okončano 15. svibnja 2012. godine.

Proglašen je krivim, nakon čega mu je izrečena nepravomoćna presuda na osam mjeseci zavora s rokom kušnje na dvije godine. Sutkinja Ana Zrilić je u obrazloženju presude navela kako je tijekom dokaznog postupka nedvojbeno utvrđeno da je optuženik koristeći telefonski priključak svog oca počinio kazneno djelo nedopustive uporabe tuđih osobnih podataka.


On je, podsjetimo, dvjema mladim Zadrankama otvorio lažne profile na društvenim mrežama Facebook i Iskrica. Tamo je upisao njihove osobne podatke i objavio fotografije uz oglas da nude seksualne usluge. Za kontakt je upisivao njihove brojeve mobilnih ili fiksnih kućnih telefona pa su djevojke i članovi njihovih obitelji doživjeli neugodnosti zbog brojnih poziva raznih pohotnika iz svih krajeva Hrvatske. Jedna od djevojaka zbog šoka je završila na Odjelu psihijatrije te joj se cijeli slučaj odrazio i na uspjeh na fakultetu, javlja Zadarski list

Nakon što je slučaj dospio u javnost odlukom tadašnjeg gradonačelnika Zvonimira Vrančića Mate Kožul je suspendiran s radnog mjesta te je otada do pravomoćne presude dobivao zakonom zajamčenih 60 posto plaće.

Zanimljivo je kako Kožul nije gubio vrijeme čekajući da mu presuda postane pravomoćna te je te na temu istih tih društvenih mreža, zbog kojih je ostao bez posla i uvjetno osuđen, sastavio specijalistički poslijediplomski rad pod naslovom 'Interaktivna marketinška komunikacija na primjeru društvenih mreža'.