Veliki, trostruki radovi započeli su proteklih dana u Omišu ili preciznije na D8 (Jadranska magistrala) koja kroz njega prolazi zbog čega veliki dio građana strahuje da bi zbog svega mogao nastati kolaps
Radovi se odvijaju na jednom dijelu velikog parkinga, nasuprot Policijske postaje u Omišu, gdje je planirana izgradnja rotora u nadžnosti Hrvatskih cesta. Stotinjak metra južnije kreće sanacija mosta preko Cetine, o čemu je tportal pisao u nekoliko navrata, da bi nešto južnije od njega trebala krenuti sanacija čuvene omiške S-krivine u novoj luci.
Hrvatske ceste obajavile su kako će izgledati privremena regulacija, a gradonačelnik Omiša Zvonko Močić zamolio je sugrađane za strpljenje.
Preko mosta uz semafore
Za radove na mostu i krivini izvođači imaju dvjesto dana od uvođenja u posao. Radove na most vrijedne 2,47 milijuna eura bez PDV-a obavlja samoborka tvrtka Mar, a dok se budu odvijali, zatvarat će se jedan pa drugi trak naizmjenice, tako da promet s jedne na drugu stranu ne bi bio potpuno zaustavljen. Sam prelazak preko mosta bit će reguliran semaforima.
Most dužine 102 metra građen je kada se Jadranska magistrala probijala kroz Dalmaciju. Izgrađen je 1961. godine prema projektu poduzeća Inženjerski projektni zavod iz Zagreba, projektirao ga je Kruno Tonković, a izgradila beogradska Mostogradnja.
Tada je imao mogućnost podizanja velikog dijela sa splitske i manjeg s makarske strane, a od 1963. godine otvarao se ručnim pogonom i tako je bilo do 1990. godine, kada je izvedeno njegovo mehanizirano otvaranje i zatvaranje elektromotornim pogonom. Trenutno nije u funkcionalnom stanju na način da bude pokretani most, a glavni razlog njegova lošeg stanja, navodi se u elaboratu koji je izradio IGH, dotrajalost je konstruktivnih elemenata i opreme u agresivnom morskom okolišu.
S- krivina odlazi u povijest
Izmještanje S-krivine, procijenjene nabavne vrijednosti 1,9 milijuna eura plus PDV, obavljat će se u dužini od 566 metara. S tim se riješio višedesetljetni problem sa zavojem na istočnom ulazu u grad, gdje je nerijetko dolazilo do prometnog čepa.
Jednom kada zavoj postane pravac, jer planira se izmještanje južnije, na dio uz novu luku naći će se i 39 novih parkirnih mjesta, a dodatnih 28 predviđeno je za izgradnju paralelno s magistralom. Zbog svih ovih radova jedan od komentatora na službenoj stranici grada je napisao 'Blago onome ko ne mora do Omiša i nazad'.