LMNO

Kako je propala igra Stevena Spielberga

05.11.2010 u 10:45

Bionic
Reading

Osim što je producirao igre Medal of Honor, slavni filmski redatelj s EA radio je i na samostalnom projektu

Steven Spielberg prije dvije godine s EA radio je na igri poznatoj tek kao 'LMNO', kooperativnoj avanturi u kojoj preuzimate ulogu tajnog agenta.

 

Igra bi pratila zajednički bijeg agenta Lincolna i izvanzemaljske mu družice Eve. Ono što izdvaja igru jest njezina neverbalna komunikacija koju bi igrač morao čitati s Eveinog lica, a Eve bi tijekom igre svoje ponašanje prilagođavala odlukama koje bi igrač donosio kroz lik Lincolna.

 

U kratkom videu koji je razotkriven vidimo Eve koja se kreće kao ono djevojče u Mirror's Edgeu. Zanimljivo, LMNO i Mirror's Edge su se razvijali u isto vrijeme, oboje na Unreal 3 engineu. I ne samo to, prema riječima autora, i oni i ljudi iz DICE-a su se zaprepastili kada su vidjeli sličnost između igara na kojima su radili potpuno različiti ljudi. Iako su oko toga bili više zabrinuti ljudi iz DICE, Mirror's Edge je na kraju izdan, a LMNO otkazan.

 

Budući da je na igri radio filmaš, ne iznenađuje ni činjenica da je trebala trajati tek dva do tri sata, no imati veliku mogućnost 'repayabilnosti'.

 

Igra je dvaput otkazivana, a prestanak rada na naslovu tek je nedavno potvrđen iz EA iako se već dulje razdoblje vjerovalo da je projekt mrtav. Glavni razlog tomu navodno su bili još neprovjereni i neobični gameplay koncepti te se EA brinuo da tržište neće shvatiti igru. Ukratko, uplašili su se originalnosti, jer Spielberg je želio napraviti igru jedinstvenu u svakom pogledu, od načina kretanja likova, borbe, komunikacije...