NIŠTA OD UNOSNOG POSLA

HAC poništio milijunski ugovor sa Žužulima

mala kapela

mala kapela

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Marin Tironi

Hrvatske autoceste namjeravale su poduzeću Skladgradnja, u vlasništvu Slavena i Joze Žužula, platiti još osam milijuna kuna za prebojavanje obloge tunela Mala Kapela i Sveti Rok. Ovu javnu nabavu, međutim, Hrvatske autoceste jučer su poništile, što je objavljeno u Narodnim novinama. Do poništenja nabave koja je Žužulima trebala donijeti još osam milijuna kuna po svemu je sudeći došlo zbog novinarskog otkrića da je za poslove bojanja tunela Skladgradnji već plaćeno vrtoglavih 43,4 milijuna kuna

Da aktualna afera nije otkrivena, odnosno da rečena nabava nije poništena, dakle, cijena bojanja tunelskih cijevi popela bi se na čak 51,4 milijuna kuna.

Predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić, koji je novinarima, pa posredno i javnosti otkrio milijunsku aferu Hrvatskih autocesta i Skladgradnje, odustajanje od javne nabave što je Žužulima trebala donijeti nove milijune tumači strahom u upravi Hrvatskih autocesta. 'Posao s bojanjem tunela Mala Kapela i Sveti Rok čista je pljačka Hrvatskih autocesta. Uprava HAC-a sad je uplašena zbog medijskih pritisaka i zato je odustala od namjere da dodatno poskupi ionako preplaćen posao. Vjerujem u pravnu državu i siguran sam da policija i Državno odvjetništvo neće skrštenih ruku gledati na ovo što se trenutačno događa u HAC-u', kazao je za Novi list Stanić.

Hrvatske autoceste, podsjetimo, radove na bojanju cijevi dvaju tunela Skladgradnji su platile šest puta skuplje nego što su ih plaćale poduzeću Brezovica-Gradnja. Prema ugovoru iz siječnja ove godine, metar premaza u tunelskim cijevima Skladgradnja je naplaćivala 220 kuna, dok je isti posao tvrtka Brezovica-Gradnja u veljači 2003. godine naplaćivala 34,8 kuna.

Nakon što je začuđujući poslovni ugovor sa Skladgradnjom otkriven u medijima, za slučaj se zainteresiralo i Državno odvjetništvo, što je potvrđeno Novom listu. Ova događanja, čini se, obeshrabrila su upravu Hrvatskih autocesta i natjerala ih da povuku potez očajnika. Valjalo im je, naime, odustati od namjere da kroz ugovor o 'dodatnim radovima premazivanja bojom obloge tunela Mala Kapela i Sveti Rok' rođacima Miomira Žužula isplate još osam milijuna kuna.

Predmetna, jučer poništena nabava, u Narodnim novinama objavljena je 8. srpnja ove godine, dakle šest mjeseci nakon prvotnog ugovora kojim je Skladgradnji plaćeno 43,4 milijuna kuna. U dokumentu o nabavi stajalo je da Hrvatske autoceste posao dodatnih radova na bojanju tunela namjeravaju dodijeliti u pregovaračkom postupku bez prethodne objave.

Kao poduzeće s kojim se namjerava pregovarati navedena je Skladgradnja. Kao odgovorna osoba naručitelja naveden je, dakako, predsjednik uprave HAC-a Jurica Prskalo. Procijenjena vrijednost nabave iznosila je točno 8,1 milijun kuna. Navedena je, također, i pravna osnova izuzeća od Zakona o javnoj nabavi. U odjeljku 'dodatne informacije' navedeno je da se nabava poništava jer su 'postale poznate okolnosti koje bi, da su bile poznate prije pokretanja postupka javne nabave, dovele do neobjavljivanja poziva za nadmetanje'.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi