VRATIO POVJERENJE U POLICIJU

Borovec primio nagradu za komunikatora godine

  • Autor: Hina
  • Zadnja izmjena 03.06.2009 22:49
  • Objavljeno 03.06.2009 u 22:47
BOROVEC

BOROVEC

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX /

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je večeras godišnje grand PRix nagrade za najbolja ostvarenja u struci u prošloj godini u sedam natjecateljskih kategorija, a najprestižniju nagradu za Komunikatora godine primio je Krunoslav Borovec, načelnik Ureda ravnatelja policije

Zahvalivši na priznaju koje mu je uručeno u hotelu The Regent Esplanade, Krunoslav Borovec kazao je kako je za stvaranje dobre slika u javnosti potrebna jasno definirana strategija i podrška ljudi koji donose odluke a što zajedno s umješnosti pojedinca donosi rezultate.

Podsjetio je da su ga u prvi plan izbacila teška kaznena djela, istaknuvši kako su te situacije shvaćene kao prilika da se ponovno izgradi izgubljeno povjerenje javnosti u hrvatsku policiju. Nagrada je ujedno i priznaje da smo u tome uspjeli, rekao je Borovec duhovito dometnuvši da je iznenađen situacijom da mu netko 'plješće kada govori, jer je navikao na smrknuta lica'.

Godišnju nagradu HUOJ za razvoj struke odnosa s javnošću primila je Kristina Laco, dugogodišnja direktorica Premise. U kategoriji Odnosi s javnošću u javnom sektoru (javna, lokalna uprava i samouprava te nevladin sektor) grand PRix osvojio projekt 'Crna Ovca', gastro-glazbeno-sportski vikend u Baškoj na Krku (Predikat).

U kategoriji Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - eksterna komunikacija za velike tvrtke grand PRix je osvojio projekt Urbani izazovi Hrvatske (Siemens Hrvatska). U kategoriji Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - eksterna komunikacija za male i srednje tvrtke nagradu je osvojio Drugi Nivea baby seminar, program stručnog usavršavanja za patronažne sestre (Beiersdorf i Pleon Dialog).

U kategoriji Kompanijska društvena odgovornost, nagradu je osvojio projekt 'Avanture Vrećka i Smećka', edukacija vrtićke djece o odlaganju višeslojne kartonske ambalaže (Tetra Pak i Premisa). U kategoriji Odnosi s medijima u poslovnom sektoru nagradu je osvojio projekt uvođenja iPhonea 3G na hrvatsko tržište (T-mobile).

Hrvatska udruga za odnose s javnošću okuplja djelatnike koji se bave poslovima vezanim za odnose s javnošću i komunikacije i ima oko 1000 članova iz cijele Hrvatske.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi