DRUŠTVENE MREŽE

YouTube je upravo dobio zanimljivu značajku za humanitarne svrhe

04.09.2018 u 09:59

Bionic
Reading

Poznati video servis uveo je opciju za donacije pomoću koje tvorci sadržaja i gledatelji mogu puno lakše donirati novac u izabrane dobrotvorne svrhe

YouTube je upravo uveo YouTube Giving, novi set alata pomoću kojih će Youtuberi i gledatelji moći sakupljati novac za dobrotvorne svrhe. YouTube Giving je trenutno u fazi beta testiranja, što znači da postoji određena šansa da se dio značajki promijeni, no osnovna ideja ostaje nepromjenjena.

Općenito je poznato da velik broj tvoraca sadržaja na YouTubeu dio zarade donira u dobrotvorne svrhe do kojih im je stalo te ponekad traže od svojih gledatelja da im pomognu sakupiti novac za neku plemenitu svrhu, a YouTube Giving je ovdje kako bi im pri tome pomogao.

TEHNO SAVJETI

Evo kako se s društvenih mreža možete odjaviti koristeći drugo računalo

Pogledaj galeriju

Kako funkcionira?

Kao što je objašnjeno u blogu za Youtubere, ovaj sustav ima četiri ključna elementa. Prvi su sakupljanje sredstava, odnosno Fundraiseri. Oni omogućavaju neprofitnim organizacijama da omoguće sakupljanje donacija pored samih videa te trenutno vrijede samo za ustanove unutar SAD-a. Korisnici će pored videa moći kliknuti na gumb 'doniraj' i nakon toga uplatiti željeni iznos.

Društveno pribavljanje sredstava omogućava većem broju Youtubera da sakupljaju novac za istu svrhu. Ovo u principu ujedinjuje njihove resurse te im dozvoljava da kolektivno sakupljaju sredstva za istu dobrotvornu svrhu, organizaciju i tako dalje.

Uparivanje kampanja povezano je sa sakupljanjem sredstava. Kao što i samo ime kaže, ono omogujćava tvorcima da sakupljaju novac za istu svrhu, a cilj je poticanje drugih da doniraju novac.

Super Chat za dobro je ista stvar kao i obični Super Chat, a njegova namjena je izravno slanje novca neprofitnim organizacijama u izboru YouTubea.

Sve je još u povojima

YouTube Giving trenutno je u stadiju razvoja te je bar za sad dostupan samo izabranom krugu Youtubera, a njegov dolazak u 'mainstream' zavisit će o reakciji publike i rezultatima trenutno aktivnog beta testiranja. Dolazak značajke na naše prostore još nije najavljen.