PRIZNANJE

WebSpectator dobio certifikat MRC-a

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 17.01.2014 17:01
  • Objavljeno 17.01.2014 u 16:39
Jan Jilek

Jan Jilek

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Certifikat je potvrda o zadovoljenim minimalnim standardima za istraživanje rejtinga medija, kao i za mjerenje vidljivosti oglasa prikazanog na internetu

Tvrtka WebSpectator dobila je akreditaciju Media Rating Councila (MRC) za svoju mjeru vidljivosti online display oglasa (bannera) Guaranteed Time Slot (GTS) za proizvod namijenjen izdavačima.

Uz samu mjeru vidljivosti oglasa, MRC ih je akreditirao i za njihove mjere Total GTS, Premium GTS i GTS za pojedinu oglasnu zonu

MRC je neprofitna tržišna organizacija koja se bavi revizijom i akreditacijama za mjerne jedinice tvrtki u medijskoj industriji u svrhu zaštite same industrije. Time osigurava da su mjere koje se koriste u medijskoj industriji i servisima za istraživanja korisnika medija važeće, pouzdane i efikasne.

WebSpectatorov Guaranteed Time Slot osigurava na vremenu zasnovanu oglasnu metriku koja mjeri efektivno vrijeme koje je korisnik proveo uz oglas na webu.

'To je značajno postignuće za WebSpectator i industriju u cjelini. WebSpectatorova akreditacija uvodi vrijeme kao novu dimenziju za digitalne medije, ali i rijetku vrijednosnu propoziciju koja pogoduje kakoizdavačima tako i oglašivačima', rekao je André Parreira iz WebSpectatora.

'Vrijeme je vjerojatno jedan od najvažnijih faktora uspješnosti bilo koje kampanje bila ona online ili offline te stoga GTS vidim kao velik korak naprijed za online medijsku i oglasnu industriju u 2014.', rekao je Jan Jilek, direktor oglasne mreže ad-net, 'Vjerujem da će Webspectatorov GTS dokazati da je vrijeme provedeno uz oglas ključna mjera za branding kampanje te da će oglašivači konačno biti u mogućnosti opravdati povećanja ulaganja u display branding kampanje na internetu.'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!