ODRŽANA WEB::STRATEGIJA

Web marketingaši dobili Zlatne nagrade

15.11.2012 u 15:59

Bionic
Reading

U sklopu konferencije 'Web::Strategija 15 - Gdje mi je ROI?' dodijeljene su nagrade za najbolje web kampanje

Žiri u sastavu Damir Podhorski, Vladimir Karmelić i Dijana Dabić Bengez, pod predsjedanjem Siniše Gavrilovića, među brojnim pristiglim projektima odabrao je tri.

Brlog & Madison Consulting dobili su nagradu za kampanju 'Kukuriku Online'. 'Koristeći mnoštvo kanala online, poput Facebooka, Twittera, Youtubea, Flickera, SlideSharea i SoundClouda, pokazala je struci širok dijapazon mogućnosti u online svijetu.

Također je, iskoristivši po prvi put u Hrvatskoj i plaćene kanale poput Googleovog GDN Blasta, kampanja pokazala i da suvereno ide ukorak s novim tehnologijama', obrazložio je Karmelić.

Omega Media nagrađena je za aplikaciju za Facebook 'Treasure Hunt'. 'Kampanja dopadljivog dizajna, ideje i rezultata. Jednostavna, pregledna, atraktivna. Postigla željeni cilj. Prepoznata i izvan granica Hrvatske', pojasnila je Dabić Bengez.

Marina Obšivać, Igor Jurić, Zoran Selinger i Marin Lončar nagrađeni su za kampanju GOMC 2012.

'Biti među 15 posto najboljih u Google Online Marketing Challengeu svakako je vrijedno ne samo pozornosti, nego svake moguće pohvale i nagrade', objasnio je Podhorski.