DALI SU SI ODUŠKA

U prvim reklamama Apple svoj novi iPhone naziva 'praktički magijom'

20.09.2016 u 12:41

Bionic
Reading

Po dobrom starom običaju, nedugo nakon početka prodaje Apple je na svoje promo kanale postavio prve reklame za iPhone 7 i Apple Watch Series 2. I opet - bez posebnog iznenađenja, riječ je o pravim malim umjetničkim djelima, gdje se istovremeno naglašava minimalizam, jednostavnost korištenja - ali i (neke) nove mogućnosti

Prije otkrivanja više reklamnih uradaka, Apple je na svoj YouTube kanal postavio teaser filmić za iPhone 7. U njemu se u kratkim isječcima izmjenjuju materijali koji demonstriraju novitete: nove kamerice, vodootpornost, stereo zvučnike, ali i bolje trajanje baterije.

No, ovaj minimalistički uradak je poslužio tek kao polazišna točka za ono što slijedi.


Prvi 'potpuni' reklamni uradak nazvan 'iPhone 7 - Midnight' (Ponoć) prati skateboardera koji po svoj prilici uživa u fotografiranju u uvjetima slabog osvjetljenja. O mobilnoj kamerici koja stiže s iPhoneom 7 bilo je već dosta riječi, pa i pretjerivanja. Ipak, jasno je kako noviteti donose kudikamo bolje mogućnosti od prethodnika. 'Posrijedi je praktički magija', kaže Apple:

Sljedeći video, nazvan 'iPhone 7 — Morning Ride' (jutarnja vožnja) se bavibiciklistom koji je 'zaglavio' u garaži s omiljenim biciklom. Osim što nije baš zaglavio - kako i sugerira kraj filmića koji pak služi za reklamiranje vodootpornosti novih iPhone modela uz nabrijavanje pjesmom Thunderstruck (i malom napomenom kako Apple i dalje neće uvažavati štetu nastalu prodorom tekućina u uređaje):

Naposljetku, Apple je objavio i novi video uradak za promociju nove generacije pametnog ručnog sata Watch. Najbitniji noviteti su jasno naglašeni, no većina novog promo materijala je vrlo sažeto i posebnog karaktera, složenog u oblik priča s kojima bi se potrošači trebali moći povezati: