GLASOVANJE O GLASOVANJU

Sedam dana za odluku o budućnosti Facebooka

04.12.2012 u 09:55

Bionic
Reading

Ako 300 milijuna korisnika Facebooka glasa protiv promjena dosadašnjih pravila, ona neće biti uvedena. No ako ih se izjasni manje, svi će korisnici izgubiti pravo glasa

Facebook je ipak popustio pod pritiskom svojih korisnika i odlučio im dopustiti glasovanje o budućnosti glasovanja na toj društvenoj mreži.

Da, zvuči komplicirano, ali zapravo nije.

Facebook je krajem studenog objavio kako ukida ustaljenu praksu glasovanja korisnika o predstojećim promjenama na toj društvenoj mreži.

To je pak izazvalo revolt korisnika i natjeralo glavešine u Facebooku da ipak razmisle o svojoj odluci.

Stoga su u Facebooku odlučili dati korisnicima sedam dana da glasuju o glasovanju.

Ako više od 30 posto ukupnih korisnika Facebooka ne glasa protiv prijedloga o ukidanju glasovanja, svi će izgubiti to pravo.

S obzirom na to da je malo vjerojatno da će se 300 milijuna korisnika odazvati, ovo će vjerojatno biti posljednje takvo glasovanje na Facebooku.

No Facebook ipak igra fer, jer će svim korisnicima odaslati e-mail u kojem će ih obavijestiti o predstojećim promjenama i pozvati ih da glasuju o njima.

Tako će korisnici, osim o pravu na glasovanje, odlučivati i o tome s kim Facebook može dijeliti njihove privatne podatke, tko ih može kontaktirati putem poruka te o tome tko može vidjeti podatke s Timelinea i nakon što su oni skriveni.

Iz Facebooka uvjeravaju kako su te promjene čisto kozmetičke, odnosno da se odnose tek na način na koji su opisane u njihovoj 'Politici privatnosti' i 'Pravilima', no korisnici su i dalje skeptični.

U prvih nekoliko sati otkako je glasovanje omogućeno, izjasnilo se tek tridesetak tisuća korisnika. Većina protiv bilo kakvih promjena.

Prema svemu sudeći, ako se nešto ne promijeni na globalnoj razini, Facebook će mijenjati svoja pravila kako mu je drago, a korisnici neće imati nikakav utjecaj na to.

Bez obzira na to koliko puta na svom profilu objavili da Facebooku ne daju pravo da dijeli njihove podatke s drugim tvrtkama.