HP SE PREDOMISLIO

Posljednja šansa za TouchPad

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 31.08.2011 14:38
  • Objavljeno 31.08.2011 u 14:38
HP TouchPad

HP TouchPad

Izvor: Promo fotografije / Autor: HP

Posrnuli tablet dobit će još jednu priliku za odmjeravanje snaga s Appleovim iPadom

U Hewlett-Packardu odlučili su se na privremeni zaokret pod ručnom nakon što su ih ugodno iznenadili rezultati rasprodaje tijekom vikenda.

HP je nakon 18. kolovoza, kada je najavio prestanak proizvodnje TouchPada, spustio cijene sa 399 (oko 2.030 kuna) i 499 (oko 2.540 kuna) na 99 dolara (oko 500 kuna).

Plan je bio odmaknuti se od potrošačke elektronike i više se fokusirati na poduzetničku klijentelu, piše Reuters

Taj je potez rasplamsao mahnitu online potražnju za tabletom i duge redove pred dućanima.

Tvrtka je objavila kako je brzina kojom je TouchPad nestajao iz skladišta bila zapanjujuća, pa su odlučili proizvesti još jednu rundu kako bi zadovoljili naraslu potražnju.

Ne znaju točno kad bi novi TouchPadovi mogli biti dostupni, koliko će ih biti, kao ni obećati da će ih biti dovoljno za sve. Sigurni su jedino u to da će proći barem par tjedana prije no što će biti dostupni.

No mogli bi izgubiti novac na svakom prodanom primjerku. Prema prvim procjenama tvrtke IHS iSuppli, inačica kapaciteta 32 GB u sebi nosi komponente i materijal vrijedne 318 dolara.

Tvrtka je na udaru kritičara zbog kolebljivosti oko ključnih odluka. Primjerice, prvo su htjeli integrirati softver webOS u sve svoje uređaje, da bi potom odlučili prestati proizvoditi uređaje pogonjene tim operativnim sustavom, uključujući i TouchPad.

Div ICT industrije, koji i dalje drži najveći udio u PC biznisu, bori se s održanjem razina profitabilnosti. Pametni telefoni i tableti nagrizaju njegovu temeljnu djelatnost - proizvodnju osobnih računala.

Izvršni direktor Leo Apotheker pod velikim je pritiskom ulagača, koji nisu zadovoljni strateškim vrludanjima. Nekadašnji šef SAP-a bio je prisiljen srezati prodajne procjene tri puta od lanjskog studenog, kada je preuzeo kormilo tvrtke.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi