streaming platforma

Ovog ljeta samo opušteno – Hrvatski Telekom i Spotify uz sjajnu glazbu do impresivnih rezultata

10.10.2023 u 10:29

Bionic
Reading

Jeste li i vi jedan od nevjerojatnih 550+ milijuna aktivnih korisnika Spotifyja? Male su šanse da niste, a još manje da nije vaša ciljana publika. Otprilike svaki treći Spotify korisnik živi u Europi, što ovu streaming platformu čini izvrsnom opcijom za plasman oglašivačkih kampanja

Tim se primjerom poveo i Hrvatski Telekom, koji je slušatelje, među ostalim i putem Spotifyja, ljetos osvježio kampanjom 'Ovog ljeta samo opušteno'. Kao ciljeve, odredili su promociju Electronic Beats Festival Zagreb na čarobnom prostoru Bundeka te povezivanje s mladom generacijom kroz glazbu. Udruženi s influencerom Markom Vuletićem, kreirali su collaborative Spotify playlistu 'Ovog Ljeta Samo Opušteno', savršenu glazbenu kulisu za ljetne trenutke - od opuštajućih druženja na plaži do živahnih gradskih šetnji.

Markov angažman na društvenim mrežama dodatno je pojačao vidljivost playliste i doseg kampanje.

Uz podršku službenog predstavnika za Spotify u Hrvatskoj, Httpool by Aleph te Pro Media Grupe, Hrvatski Telekom je playlistu oglasio Spotify korisnicima i ostvario sjajne rezultate, s dosegom od 656.928 impresija. Više od 3.300 korisnika kliknulo je na oglas, što je rezultiralo CTR stopom od 0,51 posto.

Primjer Hrvatskog Telekoma pokazuje koliko su sam sadržaj i pristup kampanje važni za doseg svih slojeva publike. U slučaju 'Ovog ljeta samo opušteno', kampanja je više od 302 tisuće puta prikazana ženama, a gotovo 292 tisuće puta muškarcima, a suradnja Hrvatskog Telekoma i Marka Vuletića rezultirala je s 15.839 slušanja playliste, dok je čak 1.053 Spotify korisnika uvrstilo ovu playlistu među omiljene.

'Gen Z i inače ima natprosječnu naviku slušanja glazbe putem streaming platformi – čak dva i pol sata dnevno u prosjeku, što Spotify čini idealnom platformom za nenametljiv, a ujedno učinkovit plasman poruka oglašivača. Ukupno odslušanih 44.383 minuta 'Ovog ljeta samo opušteno' playliste svjedoči kako su slušatelji potpuno uronili u glazbu, dopuštajući im da ih vode ritmovi i note', objašnjava Stefan Rajić, Spotify Regional Lead u Httpool by Aleph.

Spotify inače podržava display oglase koji se prikazuju na desktop i/ili mobilnoj verziji – homepage takeover i overlay, te video i audio oglase koji se prikazuju u horizontalnoj i vertikalnoj poziciji unutar glazbenih sadržaja. Audio oglasi mogu se prikazivati unutar svakog streaming sadržaja. Ipak, unutar same platforme moguće je ciljati razne publike ovisno o ciljevima kampanje, zbog čega je najbolje obratiti se stručnjacima u Httpool by Aleph za kompletnu podršku.