PONOVNO U AKCIJI

MySpace se pokušava vratiti na vrh društvenih mreža

  • Autor: B. R.
  • Zadnja izmjena 11.03.2010 09:50
  • Objavljeno 11.03.2010 u 08:46
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

MySpace, jedan od pionira društvenih mreža, debelo kaska za konkurentima. Protekla godina pogotovo nije bila bajna za njegove vlasnike, no nedavne kadrovske promjene dovele su do novih planova, a koji bi ovu društvenu mrežu ponovno trebali pretpostaviti kao vodeću na tržištu

Gubitak korisnika, otpuštanja radnika te promjene u direktorskoj strukturi obilježili su prošlu godinu u taboru MySpacea. Predstavnici ove nekada vodeće društvene mreže, koja trenutno broji oko 100 milijuna korisnika, u nadolazećem periodu planiraju utrostručiti broj registriranih korisnika.

Prema najavama dvaju direktora, Jasona Hirschhorna i Mikea Jonesa, MySpace će tijekom nadolazećih mjeseci doživjeti dodatne kozmetičke i strukturalne promjene s osnovnim fokusom na multimedijske sadržaje, stranice poznatih osoba bit će posebno promijenjene kako bi korisnici na njima mogli saznati veći broj informacija, bit će unaprijeđen kanal posvećen igrama, a dodatno će se poboljšati međusobna sinkronizacija Twittera i MySpacea.

Predstavnici MySpacea nisu definirali u kojem točno periodu očekuju utrostručenje broja korisnika, no sudeći po potezima konkurenata poput Facebooka ili Twittera, pred MySpaceom je golemi posao.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi