TEHNO SAVJETI

Mailovi su odjednom prestali pristizati? Znamo kako riješiti ovaj problem na Androidu

30.08.2020 u 08:07

Bionic
Reading

Pokazat ćemo vam nekoliko načina kako otkloniti poteškoće u sinkroniziraju e-maila na uređaju s Googleovim operativnim sustavom

Mogućnost provjere e-pošte u pokretu vrlo je korisna, kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Ali, što kad e-mailovi odjednom prestanu pristizati na pametni telefon ili tablet računalo s operativnim sustavom Android?

Donosimo pregled najčešćih problema s uputama kako ih se riješiti.

Provjerite je li uključena automatska sinkronizacija e-pošte

Većina aplikacija za e-mail ima uključenu automatsku sinkronizaciju. Ali, ako ste nešto mijenjali u postavkama vezanim za sinkronizaciju moguće je kako ste promijenili i tu postavku. Stoga provjerite je li u tome problem.

Pokazat ćemo vam kako to možete učiniti u Googleovom servisu Gmail. Postupak u drugim aplikacijama trebao bi biti sličan.

  • Otvorite Gmail (ili drugu aplikaciju za e-poštu).
  • Kucnite na sličicu s tri vodoravne crtice u gornjem lijevom kutu i odaberite Settings.
  • Ako koristite više korisničkih računa odaberite onaj s kojim imate problema.
  • Skrolajte prema dolje dok ne nađete opciju Sync Gmail (ili njoj sličnu).
  • Provjerite je li uključena.

Obavite sinkronizaciju ručno

Ako automatska sinkronizacija ne radi, pokušajte ju obaviti ručno i prisiliti uređaj na pronalaženje i preuzimanje novopristigle e-pošte.

  • Otvorite aplikaciju Settings i odaberite Accounts.
  • Odaberite korisnički račun s kojim imate problema sa sinkronizacijom.
  • Kucnite Account sync za pregled svih značajki sinkronizacije.
  • Kucnite sličicu s tri točkice u gornjem desnom kutu zaslona i odaberite Sync now.

Vaš bi uređaj trebao početi sinkronizirati vaše podatke, uključujući i e-poštu. Ako imate novih e-poruka, trebale bi se pojaviti u aplikaciji za pregled e-mailova.

Počistite memoriju

Kako bi mogli primiti e-poštu na vašem uređaju mora biti dovoljno prostora za pohranu. Ako ga nema dovoljno, pobrišite datoteke koje ne koristite.

  • Otvorite aplikaciju Settings i kucnite Storage.
  • Pojavit će se prikaz ukupne i dostupne memorije za pohranu.
  • Kucnite Free Up Space kako bi našli datotoeke kojih se možete riješiti.

Moguće je kako vaš uređaj neće imati ovu opciju na raspolaganju pa ćete morati čišćenje obaviti ručno.

Provjerite jeste li unijeli ispravne lozinke

Ako ste nedavno mijenjali lozinku za vaš korisnički račun pri servisima za e-poštu moguće je kako ste zaboravili tu promjenu unijeti i u aplikaciju na smartfonu, ili ste ju možda pogrešno utipkali.

  • Otvorite vašu aplikaciju za e-poštu i unesite novu lozinku.
  • Aplikacija će se potom pokušati povezati s udaljenim web poslužiteljima kako bi preuzela novopristiglu poštu.

Počistite cache i druge podatke u aplikaciji za e-poštu

Kao i druge aplikacije, vaša aplikacija za e-poštu pohranjuje podatke na vaš uređaj. Te datoteke obično ne stvaraju probleme, ali vrijedi pokušati počistiti ih za svaki slučaj.

  • Otvorite aplikaciju Settings, kucnite Apps & notifications.
  • Pronađite svoju aplikaciju za e-poštu i kucnite ju.
  • Kucnite Storage. Dobit ćete prikaz podataka koliko vaša aplikacija koristi memorije.
  • Za uklanjanje podataka iz cachea kucnite Clear Cache.
  • Možete odabrati i Clear Storage ako želite, ali budite oprezni jer ćete time ukloniti sve podatke te aplikacije s vašeg uređaja. Morat ćete se ponovno ulogirati i preuzeti podatke s web poslužitelja.

Nadogradite aplikaciju za e-poštu

Uvijek je dobra zamisao redovno nadograđivati aplikacije koje često koristite. Ako to niste već neko vrijeme napravili s aplikacijom za e-poštu, provjerite u Googleovoj trgovini Play ima li raspoloživih novih softverskih nadogradnji. Neka od njih možda će riješiti problem sa sinkronizacijom.

  • Otvorite Google Play na vašem uređaju.
  • Potražite vašu aplikaciju za e-poštu ili otvorite navigaciju na lijevoj strani i kucnite My apps & games kako bi vidjeli za koje aplikacije ima nadogradnji.
  • Ako ih ima za vašu aplikaciju, kucnite Update za preuzimanje i instalaciju.

Ponovno dodajte adresu e-pošte u vašu aplikaciju za e-poštu

Moguće je kako imate problema s postavkama korisničkog računa za e-poštu. Pokušajte ga ukloniti s uređaja i potom ga ponovno dodati.

  • Otvorite Settings, pa Accounts.
  • Kucnite odgovarajući korisnički račun.
  • Odaberite Remove account. Potom ga ponovno dodajte.

Uključite obavijesti u aplikaciji za e-poštu

Na kraju, moguće je kako e-pošta redovno pristiže, ali vaš uređaj vas o tome ne obavještava.

  • Otvorite Settings pa Apps & notifications.
  • Kucnite vašu aplikaciju za e-poštu.
  • Kucnite Notifications.
  • Uključite sklopku uz Show notifications.