NOVI MARKETINŠKI SMJER

LG ima plan: prodati jedan OLED TV svake minute

09.09.2015 u 07:30

Bionic
Reading

Za vrijeme okruglog stola održanog na sajmu IFA 2015 u Berlinu, glavni dužnosnici LG Electronicsa otkrili su tvrtkin plan da proda pet puta više OLED televizora nego u prvoj polovici 2015. kako bi LG OLED postao standard u segmentu televizora do kraja godine

S ciljem prodaje više od jednog OLED televizora svake minute, Brian Kwon, izvršni potpredsjednik i glavni izvršni direktor tvrtke LG Home Entertainment, naveo je četiri glavna marketinška smjera za potvrđivanje LG-jeve liderske uloge na tržištu kućne zabave: predvoditi globalno tržište OLED TV-a proširenom linijom televizora, provoditi napredne marketinške kampanje kako bi se proširila tržišna penetracija OLED televizora, jačati dominantnu poziciju u poslovanju s platformom Smart TV i poboljšati profitabilnosti u segmentu audio-video proizvoda.

Uz prvi 4K OLED TV na svijetu koji omogućava High Dynamic Range (HDR), LG će ugrađivati HDR tehnologiju u sve više svojih OLED televizora, kazao je Kwon.

'Očekujemo da će naš 4K OLED televizor privući nove korisnike svojim impresivnim dizajnom koji mjeri 4,8 milimetra u najtanjoj točki. Uz mnoštvo novih funkcija, značajki dizajna i veličina zaslona, LG će pružiti širi izbor OLED televizora koji odgovaraju ukusu različitih kupaca. LG je uvjeren da će najava OLED televizora drugih proizvođača ubrzati usvajanje OLED TV-a među sve većim brojem potrošača te proširiti ovaj segment, s LG-jem kao tržišnim liderom', dodao je Kwon.

Tvrtka će uložiti u različite marketinške kampanje s ciljem povećanja međunarodne prodaje svojih OLED televizora i to, između ostalog, kroz proizvodne turneje te postavljanje OLED zaslona na glavnim svjetskim zračnim lukama.


Nastavit će širiti svoju platformu webOS s više sadržaja za Smart TV u suradnji s partnerima kao što su Netflix i YouTube, s filmovima lokalnih dobavljača sadržaja te nizom novih aplikacija, istaknuo je Kwon.

Tvrtka će pokrenuti streaming servis HDR sadržaja za korisnike Smart TV-a s webOS-om 2.0 u suradnji s Amazonom te pokrenuti besplatnu nadogradnju za korisnike platforme webOS 1.0 koja uključuje poboljšane značajke dostupne u webOS-u 2.0.

Prisutnost na tržištu i profitabilnost namjeravaju povećati i u segmentu monitora, digitalnih displeja i audio-video poslovanja. Tvrtka će također agresivno promicati svoje high-end monitore, poput modela s omjerom stranica 21:9 te ravnih i zakrivljenih monitora sa 4K razlučivošću, kao i liniju svojih Bluetooth audio proizvoda koji uključuju zakrivljeni soundbar Music Flow te prenosive zvučnike predstavljene na sajmu IFA 2015.