COMBISOVA KONFERENCIJA

HT predstavio pozivni centar u računalnom oblaku

Bionic
Reading

Cloud Call Centar je jedinstvena usluga na tržištu, namijenjena poslovnim korisnicima, koja omogućuje uspostavljanje pozivnog centra u kratkom roku bez inicijalnih troškova

Usluzi se pristupa s bilo koje lokacije, uređaja ili mreže, a veličina pozivnog centra može se jednostavno prilagoditi stvarnim potrebama korisnika.

Cloud Call Centar omogućuje upravljanje velikim brojem istovremenih odlaznih i dolaznih poziva ili kampanja putem različitih komunikacijskih kanala: govornog, SMS-a, e-maila, faxa i chata.

Uz nadzor kvalitete i upravljanja izvješćima, Cloud Call Centar također omogućuje mjerenje performansi agenta i praćenje rezultata.

Korisnik usluge može sam administrirati postavke svojih agenata, a pakete licenci koji stoje iza agentskih i supervizorskih paketa moguće je samostalno konfigurirati.

Ugovorna obveza ne postoji, a korisniku je na raspolaganju promotivno razdoblje korištenja usluge od 30 dana bez naknade. Uslugu Cloud Call Centar može se besplatno isprobati i kupiti putem ICT Marketplacea

HT je također predstavio prednosti korištenja ICT Marketplacea. Riječ je o web dućanu poslovnih aplikacija, usluga te infrastrukturnih servisa, namijenjenom svim poslovnim korisnicima - od malih obrta do velikih kompanija.

Matija Martinović je pojasnio kako putem ICT Marketplacea učinkovito upravljati troškovima aplikacija, a osigurati korisnicima u poslovnom okruženju pristup svim neophodnim aplikacijama.

Cloud usluge HT-a dostupne na ICT Marketplaceu mogu se besplatno isprobati u probnom periodu od 30 dana.