NA SVAKOM KORAKU

Dellovi noviteti za lakše i sigurnije poslovanje

04.07.2014 u 14:40

Bionic
Reading

Dell je priopćio kako je predstavio nova proaktivna sigurnosna rješenja osmišljena kako bi se organizacijama svih veličina osigurala zaštita njihovih podataka u vremenima rastućih sofisticiranih sigurnosnih prijetnji, dok se istovremeno svim zaposlenicima omogućava da ostvare svoja očekivanja za pristupom podacima i radom s bilo kojeg mjesta

Ovi dodaci uključuju pojačane sigurnosne postavke za Dell Data Protection | Cloud Edition uz Dropbox for Business, nove proizvode unutar komercijalnog PC portfelja te prvog u svijetu dostupnog FIPS-140 Level 3 certificiranog komercijalnog PC Hardware Crypto Akceleratora.

'U sve većoj mjeri, korisnici traže jedno, brzo i jednostavno rješenje kako bi osigurali svoje uređaje. Sigurnost više nije briga samo velikih organizacija. Male i srednje organizacije također su snažno usmjerene na svoju sigurnosnu infrastrukturu', rekao je Brett Hansen, izvršni direktor Client Solutions Softwarea u Dellu. 'Iz tog razloga Dell nudi savršen klijentski sigurnosni paket koji uključuje punu podatkovnu i diskovnu enkripciju, te naprednu, višefaktorsku autentifikaciju koja omogućuje proaktivnu zaštitu protiv svakodnevnih prijetnji.'

Poboljšano iskustvo za korisnike za Dell Data Protection | Cloud Edition i Dropbox for Business integracija

Dell i Dropbox usmjereni su na razvoj jednostavnih i sigurnih rješenja koja korisnicima pomažu da neometano rade svoj posao. Danas je Dell ponosan što može najaviti nadogradnju prvotne integracije Dell Data Protection| Cloud Edition i Dropboxa for Business. S ovom novom verzijom, DDP|CE korisnici mogu uživati u ključnim karakteristikama i funkcionalnostima koje se trenutno nude u Dropboxu for Business dok istovremeno održavaju uvjete usklađenosti. Neke od značajki ove nadogradnje uključuju:

- Razdvajanje osobnih i poslovnih podataka — Dell Data Protection| Cloud Edition sada omogućava korisnicima da pristupe svojim privatnim i poslovnim računima unutar Dropbox aplikacije. DDP|CE omogućuje da su podaci tvrtke primjereno pohranjeni i osigurani dok je istovremeno očuvana produktivnost te su enkriptirani samo osjetljivi podaci, ne i osobni. Također, sada se korisnici mogu i educirati o adekvatnim sigurnosnim mjerama opreza izdavanjem automatske obavijesti kada su poslovni podaci smješteni u osobnu datoteku.

- Jednostavno, sigurno i dostupno u pokretu— integracija DDP|CE sada će omogućiti Dropbox korisnicima da iskoriste popularnu mogućnost dijeljenja jednim klikom, zadržavajući enkripciju podataka. Također, zaposlenici će sada biti u mogućnosti otvoriti enkriptirane podatke kroz Dropbox aplikaciju na Android i iOS uređajima.

- Daljinsko brisanje — uz korištenje Dropbox for Business konzole, DDP|CE korisnici mogu brisati podatke na daljinu putem svoje centralne DDP|CE administratorske konzole.

Elegantni i sigurni komercijalni uređaji za krajnje korisnike

Dell je predan razvoju sigurnih, jednostavnih za korištenje i pouzdanih endpoint uređaja koji zadovoljavaju jedinstvene potrebe poslovnih korisnika. Elegantan OptiPlex 9030 All-in-One, najsigurnije računalo u industriji, pruža sveobuhvatnu enkripciju, naprednu autentifikaciju i pruža dodatnu razinu zaštite podataka sigurnim postavkama skladišta podataka putem Trusted Platform Modula (TPM). Za fizičku sigurnost, OptiPlex 9030 All-in-One ima utor za zaključavanje, poklopac koji je moguće zaključati te šasiju koja detektira sigurnosne upade.

Uz to, za korisnike koji odluče osigurati svoje aplikacije i sadržaje u svojim podatkovnim centrima, Dell omogućuje izbor desktop virtualizacije. Predstavljeni prošli mjesec, Dell Wyse 5000 series All-in-One thin client, 7000 series quad-display thin client i Xenith 3 zero client osiguravaju maksimalnu sigurnost, upravljanje i pouzdanost.

Dell je također najavio i svoju prvu funkcionalnu nadogradnju na Wyse Cloud Connect uređaj za pristupanje osobnom oblaku, omogućujući poslovnu razinu sigurnosti te upravljanja u nešto većoj formi od USB sticka kako bi tvrtkama omogućio privlačnu novu opciju mobilnosti te time povećao produktivnost korisnika bez žrtvovanja IT kontrole ili upravljanja.