osobno bogatstvo

Bojkot oglašivača izbio je Marku Zuckerbergu milijarde iz džepa

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 29.06.2020 11:58
  • Objavljeno 29.06.2020 u 11:52
Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg

Izvor: Profimedia / Autor: - / Shutterstock Editorial / Profimedia

Bojkot velikih oglašivača svakako je dobio odjek u javnosti i negativno se odrazio na Facebookovu bilancu, ali njegov će utjecaj biti ograničenog dosega

Više velikih digitalnih oglašivača najavilo je kako će tijekom srpnja povući svoje oglase s Facebooka kako bi upozorili na to da u najvećoj društvenoj mreži svijeta ne čine dovoljno u suzbijanju govora mržnje.

Vrijednost Facebookove dionice nakon toga pala je osam posto, a s time je nestalo i sedam milijardi američkih dolara (potencijalnog) osobnog bogatstva glavnog izvršnog direktora Marka Zuckerberga.

Oglašivački bojkot potaknuo je direktore u Facebooku na slanje memoranduma oglašivačima u kojem su obećali uvođenje vanjskog nadzora i kontrole za njihove sigurnosne alate i prakse.

Također, najavili su kako će početi označavati objave političara koje krše njihova pravila ponašanja, ali su dovoljno relevantne kako ih se ne bi uklonilo s Facebooka.

Bojkot velikih oglašivača svakako je dobio odjek u javnosti i negativno se odrazio na Facebookovu bilancu, ali njegov će utjecaj biti ograničenog dosega i pitanje je da li je pokrenut kako bi se oglašivači prikazali u boljem svjetlu.

Naime, Facebook većinu prihoda ostvaruje naplaćujući oglase manjim tvrtkama, kojima je puno teže odreći se tog kanala komunikacije s potencijalnim kupcima i korisnicima.

Pridruže li se bojkotu riskiraju gubitak i do 80 posto mjesečnog prihoda, prema procjeni Devina Whitakera, direktora u agenciji Good Moose. Također, nemali broj oglašivača ionako troši manje tijekom ljetnih mjeseci i izborne godine jer su to razdoblja kad potrošnja usporava, piše Business Insider.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!