formula 1

Ferrari će opet biti moćan; nakon još jedne očajno loše sezone iz Maranella napokon stižu optimistične najave

23.12.2021 u 15:04

Bionic
Reading

Poražavajući je podatak da Ferrari u posljednje dvije sezone nije uspio ostvariti niti jednu pobjedu, no u prošloj su sezoni stigli do dva 'pole positiona' i još su šest puta bili na pobjedničkom postolju što im je pomoglo da završe treći u poretku konstruktora

Sada napokon iz Maranella stižu optimistične najave za sljedeću sezonu. Tako je šef Ferrarijeve momčadi u Formuli 1 Mattia Binotto otkrio da će novi bolid biti predstavljen sredinom veljače 2022. godine.

Nova Ferrarijeva jurilica za 2022. godine opremljena je brojnim inovacijama, prije svega na području pogonske jedinice i šasije što svima u Maranellu daje nadu da bi se napokon mogli vratiti u borbu za najviše pozicije. Naime, velika promjena tehničkoga pravilnika nudi svima 'novi početak' jer novi pravilnik zahtjeva dramatično smanjivanje 'downforcea'.

Binotto je otkrio kako novi Ferrari ima puno inovacija, a najavio je samo neke.

'Znamo da je promjena pravila velika prilika, tako i za nas. Ako pogledam bolid za 2022. i pogonsku jedinicu, vjerujte mi da ima puno inovacija', rekao je Binotto te dodao:

'Mislim da smo cijelom dizajnu i projektu za nova pravila pristupili s puno otvorenijim idejama nego prije. To mogu 'izmjeriti' samim pogledom na bolid, načinom na koji napreduje i brojem inovacija koje ima.'

Dio tih inovacija Ferrari je navodno testirao i u protekloj sezoni...

  • +8
Formula 1, VN Saudijske Arabije, 2021. Izvor: EPA / Autor: STR

'Pogonska jedinica je značajno drukčija, osim hibridnih dijelova koje smo uveli u 2021. s pogledom na 2022. Bit će još nekih promjena, sve zbog novih FIA-inih senzora, ali općenito je sustav jako sličan ovome koji smo koristili krajem sezone', napomenuo je Binotto te otkrio:

'Ali sve ostalo, posebno motor s unutarnjim izgaranjem, je značajno drukčije. Imamo novo gorivo, koje ima 10% etanola, što značajno mijenja proces izgaranja. Svi time gubimo gotovo 20 konjskih snaga tako da je tu bilo puno prilika za napredak. I novoj šasiji smo pristupili inovativno. Kad gledamo koncept cijelog bolida, ne samo eksterne linije nego ono ispod karoserije, dosta je novina u rasporedu komponenti, dizajnu ovjesa i same arhitekture pogonske jedinice....'

OK, vjerovat ćemo mu. Iako, Ferrari dvije uzastopne sezone nije ostvario pobjedu, posljednji put su slavili na utrci za Veliku nagradu Singapura 2019. godine.

Charles Leclerc i Carlos Sainz jr. napokon bi trebali imati konkurentne bolide. Dečki znaju voziti, ali Mercedes i Red Bull jednostavno su bili brži i bolji. U poretku konstruktora Mercedes je slavio s 613.5 bodova, Red Bull je osvojio 585.5 bodova, a treći Ferrari samo 323.5 bodova... Možda je baš 2022. godina velikog Ferrarijevog povratka u sam vrh Formule 1.