DOBITNA KOMBINACIJA

Blagdani su stvoreni za TV klasike poput ovih

26.12.2022 u 13:12

Blagdansko slavlje i Pickbox NOW su dobitna kombinacija – ove tri serije stvorit će najbolju atmosferu za božićno i novogodišnje razdoblje

Blagdani su idealno vrijeme da uživate u filmskim i TV klasicima.. Pred vama je izbor – hoće li to biti Agatha Christie ili Jane Austen, zgode privatnog detektiva Herculea Poirota ili prikaz ljubavnih i obiteljskih odnosa krajem 18. stoljeća? Serije su dostupne na Pickbox NOW streaming servisu zajedno s ostatkom bogate ponude serija i filmova inspiriranih najvećim književnim klasicima!

Poirot (Poirot)

Poirot (David Suchet) je luckasti i briljantni belgijski detektiv koji rješava najteže slučajeve. Uvijek mu pomaže ista garda: Arthur Hastings (Hugh Fraser), gospođica Lemon (Pauline Moran) i inspektor Japp (Philip Jackson) iz Scotland Yarda. Pickbox NOW ima 13 sezona ove slavne serije pa imate nepresušni izvor zabave za blagdanske dane i cijelu godinu!

Ponos i predrasude (Pride and Prejudice)

Kao jedno od najpoznatijih djela kultne spisateljice Jane Austen svakako se nameće roman Ponos i predrasude. Bennetovi se nalaze su nezavidnoj financijskoj situaciji. Kako bi im omogućila lagodan život, gospođa Bennett (Alison Steadman) želi čim prije udati svojih pet kćeri. Za Jane (Susannah Harker) pronađe novopridošlog susjeda Charlesa Bingleya (Crispin Bonham-Carter) koji je privukao pozornost svih dama dolaskom u malo mjesto. Dok se Bingleyu sviđa Jane, njegovom prijatelju Mr. Darcyju (Colin Firth) pozornost je privukla Janeina sestra Elizabeth (Jennifer Ehle).

Razum i osjećaji (Sense and Sensibility)

Prvorođeni sin John naslijedio je čitavu imovinu nakon smrti oca Henryja Dashwooda. Istovremeno su udovica Dashwood (Janet McTeer) i njezine tri kćeri Elinor (Hattie Morahan), Marianne (Charity Wakefield) i Margaret (Lucy Boynton) ostale s malim novčanim prihodom pa su prisiljene odseliti se u manju seosku kuću u drugom gradu. Uz pomoć rođaka i susjeda Johna Middletona (Mark Williams), majka želi udati sve kćeri za imućne neženje kako bi im osigurala budućnost.