PRESEDAN

Ovo nitko nije očekivao: Nakon posljednjeg članka o Kate Middleton kraljevski par odlučio se na pravnu bitku

  • Autor: N.B.
  • Zadnja izmjena 01.06.2020 17:30
  • Objavljeno 01.06.2020 u 11:01
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: NN

Dvije godine nakon što je vojvotkinja od Cambridgea dobila spor na sudu zbog fotografija u toplesu objavljenih u jednom francuskom tabloidu ponavlja se sličan scenarij. Kraljevski par princ William i Kate Middleton odlučili su poduzeti pravne korake protiv britanskih novina

Svijet još uvijek dobro pamti trenutak kada je u rujnu prije dvije godine vojvotkinja Kate Middleton dobila spor na sudu koji je trajao punih šest godina. Francuski tabloid Closer u ljeto 2012. objavio fotografije koje prikazuju Kate i Williama kako se sunčaju na terasi luksuznog imanja u Luberonu na jugu Francuske. Vojvotkinja je tada bila u toplesu. Sud u Versaillesu potvrdio je potom u rujnu 2018. presudu izrečenu glavnoj urednici lista i direktoru Mondadari grupe, u čijem je vlasništvu Closer, koji su odgovorni za taj incident i moraju platiti 45.000 eura svaki.

Iako su navikli da se o njima piše u raznim svjetskim novinama, palača vrlo rijetko reagira na napise i tračeve. No, ovih dana digla se prašina oko jednog članka o vojvotkinji Kate objavljenog u magazinu Tatler.

Riječ je o naslovnoj priči ‘Katarina velika’ u kojoj se između ostalog piše o problemima Kate Middleton i Meghan Markle. Spominje se kako je vojvotkinja Kate iznimno iscrpljena od svih obveza koje su je dopale nakon Mexita.

tportal

Izvor: Profimedia / Autor: NN

Samo dan nakon što je članak objavljen, služba za odnose s javnošću javila se iz Kensingtonske palače i tada poručila: ‘Ova priča sadrži mnoštvo netočnosti i lažnih pogrešnih prikazivanja, koja nisu provjerena u Kensingtonskoj palači prije objave’.

Već to bio je presedan na dvoru, baš zbog toga što članovi kraljevske obitelji inače ne reagiraju na napise tabloida, razne tračeve i navode koji se svakodnevno pojavljuju u medijima. Ako se to i dogodi, onda je u iznimno rijetkim situacijama.

No, izgleda da to nije sve, jer Page Six sada piše da vojvode od Cambridgea pokreću tužbu protiv lista Tatler, inače omiljenih novina unutar palače. Upućeni tvrde kako je članak pun seksističkih izjava, diskriminacije, netočnih navoda.

‘Napisano je iznimno mnogo zlih i uvredljivih stvari te se autor i urednici zbilja trebaju sramiti svog stava i izjava. Članak diskriminira žene u svom najgorem obliku’, govori jedan od upućenih neimenovanih izvora te dodaje:

‘Ironija je zapravo što je Tatler omiljeni magazine svih članova kraljevske obitelji i zbog toga je uredništvo valjda mislilo da je pošteđeno ovakvih događaja. No, trenutno ne znači ništa ni to što su ugledna novina i što ih čita svaki obrazovan Britanac’.

  • +3

Kate Middleton

Izvor: Profimedia / Autor: Kensington Palace / Ferrari / Profimedia

Izgleda kako je člankom u kojem se narušava povjerenje 38-godišnje vojvotkinje u cijeli sustav, čija je stalna članica već dugi niz godina te predano radi sve povjerene zadatke, ipak prevršilo svaku mjeru tolerancije članova kraljevstva.

Osim toga vojvotkinju se usporedilo s princezom Dianom koja je vodila bitku s bulimijom, a sve zbog njezine iznimno vitke linije nakon rođenja trećeg djeteta, princa Louisa.

Iza svih navoda koji su ispisani u popularnom magazinu Tatler, glavni urednik Richard Dennen, odgovorno stoji, opovrgavajući odgovor kraljevske obitelji.

'Kensingtonska palača znala je da smo prije nekoliko mjeseci počeli uređivati izdanje s naslovnom pričom 'Katarine Velike'. Čak smo ih zamolili da zajedno radimo na cijeloj priči. Činjenica da poriču da su ikada išta o tome znali kategorički je lažna', rekao je prije nekoliko dana Dennen koji se još nije oglasio na najnoviji razvoj događaja.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!