NEVJEROJATNO OTKRIĆE

Znate li koliko se bakterija krije u pupku?

19.12.2012 u 08:00

Svi znaju da se u pupku lakše nakupljaju znoj ili prljavština, ali nova studija pokazuje da se u njemu krije i više nego se misli

Američki znanstvenici otkrili su da se u pupku krije čak 57 različitih vrsta bakterija, a do rezultata su došli nakon brisa pupka 66 muškaraca i žena.

Nakon što su uzeli brisove i analizirali ih objavili su rezultate na internetu da svi zainteresirani mogu vidjeti što se u prosjeku krije u pupku, piše msn.com

'Bio je to zabavan način da dopremo do javnosti i naučimo nešto novo o ekologiji i evoluciji u svakodnevnom životu', rekao je voditelj studije sa sveučilišta u Sjevernoj Carolini, Rob Dunn

Pupak je manje izložen prljavštini, ali se i manje pere od ostalih dijelova tijela. Nakon što su znanstvenici izolirali DNA ispitanika i uzorke zaključili su da se u pupku može naći 2368 vrsta bakterija.

Većina bakterija nađenih u pupku pojedinaca je različita, a samo je oko osam njih zajedničko 70 posto ispitanika. Ostale su bakterije svojstvene svakom ispitaniku i njegovom pupku. Znanstvenici su zaključili da je istraživanje svakako premašilo njihova očekivanja o broju bakterija koje se nalaze u pupku.

Neke od bakterija koje su se nastanile u pupku imaju pozitivnu ulogu te sprečavaju probleme poput gljivica.