PREVRTLJIVI SPOL

Žene isprobaju 21.000 krpica, a kupe upola manje

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 11.08.2010 09:43
  • Objavljeno 11.08.2010 u 08:00
žena šoping traperice odjeća

žena šoping traperice odjeća

Izvor: Corbis / Autor: Raygun/cultura

Žene za života isprobaju više od 21.000 komada odjeće tijekom života, a kupe gotovo upola manje, pokazalo je najnovije istraživanje

Prosječno žena u dućane s odjećom odlazi četiri puta tjedno, a u garderobi pri tom nestaje s otprilike desetak komada topića, traperica, haljina ili cipela. To znači da mjesečno isproba oko 40 komada odjeće ili nevjerojatnih 480 u godini dana.

Međutim, samo pet krpica tijekom šopinga zbilja i kupi, pokazala je statistika. To znači da godišnje kupi 240 krpica ili 10.560 za vrijeme života.

I dok neke žene kupuju a da i ne probaju odjeću, velik broj žena odjeću isprobava a da je uopće ne misli kupiti. Za mnoge je upravo čin isprobavanja najbolji dio odlaska u šoping, a sati provedeni i svlačionici s prijateljicama i isprobavanje neobičnih kombinacija su prava zabava.

Istraživanje provedeno na 3000 žena pokazalo je da 84 posto njih odlazi samo razgledavati izloge, a kući se ipak vraća s punim vrećicama. Također se pokazalo da barem jedna krpica kupljena tijekom jednog odlaska u šoping nikad neće biti nošena, a još jedna će biti vraćena u dućan pod izgovorom da stoji loše.

Oko 40 posto žena priznalo je da im se određeni komad odjeće kad su došle kući više nije sviđao, a 85 posto žena nakon šopinga požali zbog neke kupljene stvari, dok isti broj žali što nije kupio neku krpicu koja im je zapela za oko.

Top 10 razloga za vraćanje krpica

1. Loše im pristaje
2. Zapravo im se ne sviđa
3. Predomisle se
4. Osjećaju krivnju
5. Pronašle su nešto slično ili jeftinije negdje drugdje
6. Prijateljima ili partneru se ne sviđa
7. Ne paše uz postojeću odjeću
8. Naglašava guzu
9. Bokove čini širima
10. Povećava grudi

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi