SVI IH NOSE

Zaboravite na bikinije, ovo su hit badići

12.05.2016 u 07:38

Bionic
Reading

Da bikiniji imaju oštru konkurenciju u jednodijelnim badićima, dovoljni govori višesezonska tendencija modne industrije za rekreiranjem retro stila odijevanja. Jednodijelni kupaći kostimi više nisu neugledno ljetno odijelo već itekako primamljiva krpica koja se ozbiljno približava dvodijelnim kostimima

'Po prirodi sam bikini djevojka, no jednodijelni badići me posebno vesele', rekla je manekenka Poppy Delevingne uoči lansiranja nove kolekcije za njujorški brend kupaćih kostima Solid&Striped.

Zaljubljenost u jednodijelne badiće Poppy može zahvaliti modelima koji stižu s drsko dubokim prorezom na leđima i ženstvenim detaljem remena oko struka. Ovaj britanski model, međutim, nije jedini koji pokazuje interes za klasičnim krojevima jednodijelnih badića. 'Smatram da su ljudi općenito u današnje vrijeme više otvoreni prema ideji nošenja jednodijelnih badića koji više nisu rezervirani za stariju populaciju i profesionalne plivače', rekla je Anna Laub, osnivačica brenda kupaćih kostima Prism za The Telegraph.

Lisa Marie Fernandez, čiji je brend zaradio kultni status također se slaže s navedenim mišljenjima. 'Jednodijelne badiće uvijek sam smatrala šik odabirom. Možda ne vjerujete, no muškarcima su posebno zanimljive žene u jednodijelnim kostimima zbog toga što ostavljaju mnogo toga mašti.'

Nakon uvrštavanja jednodijelnih badića u svoju ponudu 2010., nakon uvjerljivo dobre prodaje bikinija, na drugom mjestu nalaze se jednodijelni badići koji čine 50 posto ukupne prodaje. Jednodijelni kostim nazvan The Farrah Maillot style koji stiže s dugim rukavima i velikim patentnim zatvaračem sprijeda, postao je bestseler brenda dizajnerice Lise Marie Fernandez unatoč činjenici da pokriva polovicu tijela.

Our classic Farrah neoprene maillot is available at Aizel Moscow.... #lisamariefernandez @aizeltrudel #regram #russia

Fotografiju objavljuje lisamariefernandez (@lisamariefernandez)

Poznata modna stranica Net-a-Porter i britanski brend Topshop bilježe značajan porast prodaje kupaćih kostima od prošle godine, s Top Shopom koji usporedno bilježi prodaju od 70 posto. Luksuzni lanac donjim rubljem Rigby and Peller također izvještava da je prodaja kupaćih kostima porasla za 30 posto ove godine. Profesionalni buyerVicki Hill smatra da iza nagle popularnosti kupaćih kostima stoji napredak u tehnologiji i korištenju novijih i specifičnih materijala.

'Prije samo par godina, jednodijelni kupaći kostimi dolazili su u obzir samo starijim kupcima. Danas sve više brendova razvija i stvaraju predivne verzije jednodijelnih kostima koji siluetu čine užom. Mlađe kupce privlače moderne verzije kostima i primjerci koji dolaze sa skrivenom ugrađenom podrškom', otkriva buyer

Ove godine, po riječima Vicki Hill, posebno je vidljiv odmak od prošlosezonskih trendi modela kostima bez naramenica s dozom holivudskog glamura. Brojni dizajneri kostima u nadolazećoj ljetnoj sezoni naginju prema klasičnim krojevima i modno pomaknutim formama. Detalji poput velikog izreza s prednje i stražnje strane kostima ili zamršeni detalji na leđima dio trendovskih kostima za najnoviju ljetnu sezonu.

Ako vas brine nemogućnost potpunog preplanulog tena u jednodijelnom badiću, modni stručnjaci otkrivaju par korisnih savjeta o tome na koji način možete izbjeći bijel torzo.

Pobrinite se da na ljetovanje ponesete par različitih modela jednodijelnih kostima kako biste izbjegli stvaranje linija od sunčanja. Najvećeg saveznika u izbjegavanju svjetlijeg torza modni eksperti vide u proizvodima za samotamnjenje. Kako savjetuju, nakon provedenog dana na plaži praznine u boji tijela riješite maramicama za samotamnjenje. Ako je prekomjerna izloženost suncu uzrokovala opekline od sunca, maramicama i sličnim proizvodima za samotamnjenje crvena kožna područja učinit ćete suptilnijima darujući im brončan sjaj.