ČISTI PROFIT

Tko sve pokušava zaraditi na Amynoj sudbini?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 14.08.2011 07:50
  • Objavljeno 14.08.2011 u 07:50
Amy Winehouse 2

Amy Winehouse 2

Izvor: Pixsell PXL Agencije / Autor: Bigpictures/Pixsell

Dom tragično preminule 27-godišnje soul dive Amy Winehouse nedavno je opljačkan samo nekoliko dana nakon njezine smrti. Među opljačkanim stvarima nalaze se i dva dnevnika s pjesmama koje je Amy napisala za novi album te jedna od Amynih omiljenih gitara

Dok njena obitelj, policija i obožavatelji pokušavaju otkriti tko se na tako ružan način okoristio Amynom smrti, neki se pitaju koliko će pljačkaši zaraditi na njenim ukradenim

pjesmama koje će se bez ikakve sumnje uskoro pojaviti na internetu te umanjiti zaradu onima koji su do sada profitirali na imenu slavne pjevačice.

Oni koje će ova krađa najviše pogoditi zasigurno su oni koji su imali i najviše dobiti od Amyna imena i slave, prije i posebice nakon njene smrti, kada se potražnja za njezinom glazbom povećala i za deset puta.

Među onima koji su najviše koristi imali od Amyne slave svakako je njezin otac Mitch Winehouse, koji je uz pomoć Amy ostvario svoj san i postao jazz pjevač čija karijera je neprestano u usponu. Osim Amyna oca, od Amynne slave korist je izvukao i producent Mark Ronson koji je s njom surađivao na albumu 'Back to Black', koji je premda izdan 2006. godine, trenutačno jedan od najprodavanijih albuma na svijetu. Osim zarade od autorskih prava, Ronson ima još jednu beneficiju – njegova reputacija je znatno porasla jer svi znaju da je upravo on bio Amyn producent. Nakon Amyne smrti svoju priliku je uočio i njezin bivši suprug Blake Fielder-Civil koji je, iako se trenutačno nalazi u zatvoru, obznanio da se sprema napisati knjigu u kojoj će detaljno opisati život s legendarnom soul divom.

Prošle godine Amy je lansirala posebnu modnu liniju sa svojim potpisom za modni brand Fred Perry, a ta kolekcija, iako prošlogodišnja, planula je odmah nakon njezine smrti. Tako je i modna kuća Fred Perry odlučila nastaviti odjevne predmete iz te limitirane linije da bi zadovoljili sve veću potražnju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi