sve na jednom mjestu

Skinuli smo jednu od popularnijih domaćih aplikacija i provjerili zašto je toliko omiljena!

25.02.2021 u 08:02

Bionic
Reading

Ako je za suditi prema količini aplikacija domaćih servisa u javnoj službi koje su se proteklih godina pojavile, onda zasigurno bez pretjerivanja možemo reći kako su Hrvatska i dobar dio naših institucija uhvatile koraka s digitalnom revolucijom. Što je, da se razumijemo, sjajna vijest

Svijet u kojem smo živjeli prije kojeg desetljeća se, na našu sreću, prilično promijenio. Razvojem novih tehnologija prilagodio se potrebama čovjeka više nego ikad prije pa tako mi danas uživamo luksuz u kojem nam je sve dostupno za svega par klikova. Iskustva poput stajanja u redovima, plaćanja računa, razgovora s call agentima, naručivanja hrane, odjeće ili bilo čega drugoga što nam srce poželi zamijenila je brzina i praktičnost upravljanja vremenom korisnim aplikacijama.

No, što u moru takvih aplikacija zaista korisne aplikacije razlikuje od onih koje nakon što ih skinemo više nikad ne upalimo? Zasigurno bismo se mogli složiti kako je faktora nekoliko. Kategorije kao što su funkcionalnost, jednostavnost uporabe, efikasnost i dobro korisničko iskustvo našle bi se na svačijoj top 5 ljestvici.

I premda možda nije riječ o najsvježijoj aplikaciji ovog tipa koja se pojavila na našem tržištu, Moj Telekom aplikacija zasigurno prilično dobro kotira kod korisnika. Potvrđuje to i podatak kako više od pola milijuna Hrvata i Hrvatica redovito koristi Moj Telekom App. Budući da dosad nisam bio jedan od njih, odlučio sam provjeriti zašto je tome tako.

Step by step tutorial

Aplikacija je, za početak, besplatna za preuzimanje i funkcionira bez obzira na to koji operativni sustav vaš telefon koristio. Proces registracije je prilično jednostavan i brz. Novim se korisnicima nude tri mogućnosti verifikacije – prijava brojem, mailom ili Telekom ID-jem, već ovisno o tome što vam je pri ruci.

Ja sam svoju registraciju, recimo, odradio pomoću mejla. Nakon što se uspješno registrirate, u manje od minute, možete urediti svoj račun. Vaše će se usluge, u pravilu, automatski izlistati na korisničkom računu, ali u slučaju da neka od HT-ovih usluga koje koristite ipak nedostaje, a želite njome upravljati putem ove aplikacije, jednostavno ju možete dodati.

Ono što je, vjerujem, većini nas motiv da skinemo ovu aplikaciju jest jednostavnije plaćanje računa. Prije nego ćete moći platiti svoj račun, u sustav morate unijeti način plaćanja. Jednom kad riješite taj kartični dio, ostalo ide kao po špagici. Sustav je, naime, u potpunosti automatiziran i digitaliziran pa tako možete čak dobiti i notifikaciju da vam je stigao račun koji ćete zatim 'riješiti' jednim klikom.

Ukoliko se pak vama ili nekome iz vaše okoline ukaže potreba za bonom, ništa jednostavnije. U meniju predviđenom za ovu uslugu jednostavno upišete broj primatelja računa i bon u tren oka stiže na željenu adresu. Još jedna prilično korisna mogućnost ove aplikacije je i prijava smetnje koju možete prijaviti online. I ne samo to, status predmeta putem ove aplikacije možete pratiti uživo i bez bilo kakvih kontakata s call agentima.

Meni osobno najdraže otkriće predstavlja mogućnost da se unutar Moj Telekom aplikacije omogućuje uključivanje jedne aplikacije za koju mi se ne naplaćuje potrošnja interneta prilikom korištenja. Riječ je o aplikacijama koje koristi većina nas (i koje u pravilu žderu priličnu količinu podatkovnog prometa) kao što su to Netflix, Deezer, MAXtv, Pickbox, HBO i niz popularnih društvenih mreža. Ovisno o trenutačnim potrebama, svaki mjesec možete promijeniti aplikaciju u kojoj želite uživati besplatno. A oduševila me je i mogućnost da prilikom ''isteka ugovora'' u ovoj aplikaciji povoljnije kupim novi uređaj! Tu ću mogućnost iskoristiti zasigurno čim mi se za to ukaže prilika!

Osim toga, na naslovnici će vas svaki put kad otvorite aplikaciju dočekati i za vas relevantne vijesti o novitetima i pogodnostima koje ostvarujete. Mene su, recimo, dočekale vijesti kako se zbog novog načina knjiženja svi računi ažuriraju unutar 15 minuta te informacije o pogodnostima programa „U dobrim rukama“ koje korisnicima Moj Telekom aplikacije omogućuju za njih posebno skrojene ponude i popuste. Ako vas zanima više o pogodnostima programa ili jednostavno želite saznati više o samoj aplikaciji, informacije slobodno potražite OVDJE.

No, kako ne bi sve ostalo samo na dojmovima jednog početnika, raspitao sam se o iskustvima korištenja Moj Telekom aplikacije u uredu. Kolege su, naime, već dulje aktivni (i prilično zadovoljni) korisnici što njihovo iskustvo čini još i vrjednijim.

Ivana (38): Sve HT-ove usluge koje koristim ovdje su na jednom mjestu

Najveća prednost Moj Telekom aplikacije je svakako jednostavno plaćanje računa, doslovno u dva klika. Zatim pregled potrošnje prometa, pregled plaćenih ili neplaćenih računa (ups). Sve HT-ove usluge koje koristim ovdje su na jednom mjestu – privatna fiksna linija, službeni mobitel i MAXtv. A super je što mogu dodavati i nove usluge i nadoplaćivati bon mami, tati, djetetu.

Za hrpu stvari u koje nisi siguran (npr. koji paket usluga koristiš, pregled potrošnje po mjesecima, neobično uvećan račun i sl.) ne moraš više zvati službu za korisnike niti čekati u redu u Tcentru. Samo se ulogiraš u app i provjeriš stanje. To je posebno dobro kad imaš problem s linijom ili bilo kakvu tehničku smetnju jer preko ovog appa možeš prijavljivati smetnje na liniji i pratiti status rješavanja.

Dodatna su fora i kuponi s popustima partnera s kojima sam frendici uštedjela 300 kuna za božićne poklone. Najozbiljnije – Sancta Domenica je pred Božić imala popust samo za korisnike Moj Telekom aplikacije. I dodatno, nikad nebitno – nemam gomilanja papirnatih računa za koje ne znaš kaj bi s njima kasnije!

Danko (43): Aplikacija koja štedi vrijeme i pruža dodatne pogodnosti, a u svakom trenutku znam što se događa s mojim računom i potrošnjom

Odlična aplikacija. Ne trebam više pregledavati poštu ili gledati mail da vidim je li mi je stigao račun, već me aplikacija sama obavještava putem notifikacije. Nakon toga u roku 5 sekundi sa samo dva klika mogu platiti račun i to je to do sljedećeg mjeseca. Tu je i kontrola nad svim uslugama i opcijama koje mogu puno lakše i brže ažurirati. Nema više odlaska u Tcentar ili zvanje službe za korisnike.

Jedna od bitnih opcija unutar aplikacije je da mogu odmah vidjeti što sam dodatno potrošio na mobilnoj tarifi, a ne kao prije da moram čekati završetak mjeseca. Dostupne su i dodatne pogodnosti samo za korisnike aplikacije, poput posebnih popusta na uređaje, besplatnog interneta vikendom, glazbenog sadržaja i slično. U svakom slučaju, riječ je o aplikaciji koja štedi vrijeme i pruža dodatne pogodnosti, a u svakom trenutku znam što se događa s mojim računom i potrošnjom.

Prilog je napravljen u produkciji tnative tima tportala u suradnji s Hrvatskim Telekomom te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.