UDOBNOST JE NA CIJENI

Tange su out, svi su opet ludi za 'bapskim' gaćicama

31.08.2016 u 15:17

Bionic
Reading

Donje rublje koje nosi predznak seksi više nije 'in', a žene sve češće biraju udobne, tzv. staromodne krojeve i prednost daju prirodnim materijalima, u prvom redu pamuku

Rezultati prodaje poznatih brendova donjeg rublja poput Victoria's Secreta i L Brandsa ukazuju na velike promjene - push up grudnjake malo tko više danas traži, a žene sve češće kupuju one koji imaju minimalnu podstavljenost i bez žica su. Taj trend posebno dolazi do izražaja kod mlađih generacija te današnje djevojke bježe od neudobnih i sputavajući push up modela birajući udobnost, a najtraženiji model grudnjak je tzv. bralette, grudnjak bez žice koji izgledom podsjeća na sportske modele.

No osim tzv. seksi grudnjaka, žene danas sve manje traže tange te prednost daju udobnim gaćicama, po mogućnosti od pamuka. 'Bapske' gaćice, kakvih se ne bi posramila ni omiljena filmska junakinja Bridget Jones, doživjele su preporod, a za to opet treba zahvaliti generaciji djevojaka koje više od svega cijene udobnost i najradije biraju modele poput hipsterica, bokserica i gaćica visokog struka, slične onima kakve nose naše bake.

Osim toga, ženama je danas sve manje važno kakvo donje rublje vole muškarci pa jednostavno biraju ono u čemu se osjećaju najugodnije. Da su 'bapske' gaćice doživjele pravi preporod, dovoljno govori to što im je prostor posvetila i modna Biblija, američki Vogue koji piše da ovaj model doživljava svoj stajliš povratak na modnu scenu, ali i u ladice s donjim rubljem. Urednice Voguea mišljenja su da pamučno bijelo rublje nije samo udobno i slatko, već da može biti jako seksi.

U sličnim gaćicama ponosno je pozirala 50-ih godina prošlog stoljeća pin up zvijezda Bettie Paige, a 90-ih godina te su gaćice doživjele makeover zahvaljujući Calvinu Kleinu, u čijim kampanjama su ih nosili tadašnji supermodeli Kate Moss i Christy Turlington. Na modnim pistama krajem 90-ih pokazala ih je Prada ispod prozirnih suknji, da bi ih danas modni dizajneri ponovo prigrlili, ali i brojne slavne dame koje ih sve češće ponosno pokazuju ispod prozirnih kreacija

Da su 'bapske' gaćice sve traženiji komad donjeg rublja, dokaz je i njihov prošlogodišnji rast prodaje od 17 posto (dok prodaja tanga bilježi stalni pad), a očekuje se da će ovogodišnji prodajni rezultati biti još impresivniji. Potražnja je sve veća, ali i ponuda, jer ih sve više razvikanih brendova nudi u svojim kolekcijama, posvećujući pritom veliku pažnju materijalu, ukrasima, bojama, uzorcima i kroju.