BLIŽI SE FASHION.HR

Supermoderno viđenje hrvatske mode

27.02.2013 u 10:28

Bionic
Reading

Povodom trodnevnog domaćeg modnog događanja Perwoll Fashion.hr, koji će se od 13. do 16. ožujka održati u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, predstavljena je i vizualna kampanja za sezonu jesen-zima 2013/14.

Kreativni tim Fashion.hr-a već sezonama ispituje percepciju mode kao takve. Osnovne niti vodilje pri stvaranju vizuala koji snažno oblikuju sveobuhvatne modne priče obuhvaćaju visoke standarde, tematsku promišljenost te višeslojno značenje koje redovito intrigira modnu javnost. U skladu s time, kampanju za nadolazeći Perwoll Fashion.hr i ove sezone osmislio je vrhunski modni tim okupljen pod kreativnim vodstvom istinskih vizionara kada je riječ o modnoj fotografiji – Romana Deckera i Dejana Kutića.

'Tempo modne promjene, ponekad postupne, ponekad iznenadne, u eri je digitalne revolucije postao nepredvidljiv. Reflektirajući zeitgeist, slika postaje 'filmski kadar', ne više, samo i jedino, trenutak zaodjenut u lijepu odjeću, već neprekidno strujanje – pokret u kome promjenjiva mreža vremena hvata i multipliciranim dimenzijama oživljava emociju inherentnu dizajnerskoj priči', naglasili su Decker i Kutić.

Uloga zaštitnog lica pripala je predivnoj Heleni Han iz agencije Colors Model Management, svojedobno mezimici pokojne kultne modne fotografkinje Corinne Day, koja je otkrila i samu Kate Moss. 29-godišnja Helena spada među najuspješnije hrvatske modele sa zavidnom inozemnom karijerom. Osim revija najpoznatijih svjetskih dizajnera koje je nosila na tjednima mode u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu, Helena iza sebe ima nekoliko ekskluzivnih kampanji poput onih za Hugo Boss i Trussardi, a u njezinom bogatom portfoliu ističe se i nekoliko snimanja za talijanski Vogue, na kojima je između ostalih radila upravo s Corinne Day. Nakon podulje stanke Helena se ponovno vraća u svijet modelinga, a poslije snimanja ove kampanje uskoro putuje u London gdje je očekuju novi angažmani.

Dizajn kostima i styling djelo su Petra Trbovića, a videokampanju potpisuje poznati redatelj Vanja Vascarac.

Perwoll Fashion.hr održat će se od 13. do 16. ožujka u prostoru paviljona 5 Zagrebačkog velesajma, a u čak četiri revijalna dana svoje modne vizije za nadolazeću sezonu predstavit će etablirani hrvatski modni dizajneri poput Branke Donassy, Marine Design, Ane Marije Ricov, Ivice Skoke, Martine Felje, Aleksandra Žarevca, Ivane Barač te gosti iz regije koji će nastupiti u sklopu regionalnog projekta ZONA 45. Modnu publiku posebno će zanimati što je za sljedeću sezonu pripremio hvaljeni modni dvojac I-gle koji će se predstaviti samostalnom revijom u suradnji s poznatim make-up brendom Illamasqua, kao i Aleksandra Dojčinović, kojoj je pripala čast da u suradnji s poznatim brendom za profesionalnu njegu kose Kevin Murphy ove sezone otvori 13. po redu Perwoll Fashion.hr.

U suradnji s beauty brendom Dove svoju autorsku kolekciju predstavit će i dizajnerski dvojac eNVy room, koji će tom prilikom podržati hvaljenu globalnu kampanju Dove Ad Makover, a povodom desete godišnjice djelovanja IK STUDIO-a, Ivica Klarić prikazat će ekskluzivnu kolekciju u kojoj će osim novih modela za sezonu jesen-zima 2013/2014. biti prikazani i ključni, danas već kultni modeli iz prethodnih 20 kolekcija. U sklopu platforme LIFT by Perwoll svoje kolekcije prikazat će talentirane mlade nade - Morana Krklec, Pavla Aleksić te modni duo Petra Vuletić i Saša Hortig