ORGANIZAM TRAŽI SVOJE

Što jesti kad imate 20, a što sa 30 i 40?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 06.06.2014 11:15
  • Objavljeno 29.03.2011 u 10:04
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Volite začinjenu hranu, ali se poslije jela ne osjećate dobro? Ništa čudno, jer organizam zna što mu treba i ono što vam godi u 20-ima nije dobro za vas u 40-ima. Svaka dob nosi svoje, pa tako i u pogledu prehrane. Ako želite sačuvati mladost i zdravlje, prilagodite prehranu svojim godinama

Jeste li primijetili da vam se apetit mijenja s godinama? To je normalna pojava i trebali biste se uskladiti s godinama te jesti ono što je dobro za vas. Stručnjaci otkrivaju što se jede u kojoj životnoj dobi.

Dvadesete
Zbog rasta kostiju koji se nastavlja i u 20-ima preporučuju se mliječni proizvodi, što znači da ljudi u toj dobi bez grižnje savjesti mogu uživati u siru. Dvadesetogodišnjaci bi trebali izbjegavati koktele, odnosno alkohol općenito, jer im može narušiti zdravlje kože, kose i noktiju. Nikako se u toj dobi ne podvrgavajte drastičnim dijetama, nego steknite naviku zdrave i uravnotežene prehrane.

Tridesete

U toj dobi ljudi su skloni osjećati umor i nedostatak energije. Umjesto kave i drugih prividnih stimulansa, jedite sušeno voće. Točnije, najbolja je sušena marelica koja polako stvara energiju. Preporučuju se i jabuke te integralne žitarice. Dobro je uzimati i dodatke prehrani, ponajviše vitamine i minerale. Da se ne biste udebljali, stručnjaci preporučuju izbjegavanje šećera i nezdravih masti.

Četrdesete i pedesete

U toj dobi se zna javiti anemija pa stručnjaci preporučuju crveno meso, odnosno kvalitetne i ne previše pečene odreske koji će unijeti željezo u organizam. Za hormonalnu uravnoteženost dobro je jesti soju, a ako želite sačuvati mladom svoju kožu, unosite što više voća i povrća. Slatkiši se u toj dobi nikako ne preporučuju jer se kalorije brzo nakupljaju i puno ih je teže sagorjeti.

Šezdesete i više

U toj dobi godine su učinile svoje i imunitet više nije toliko snažan. Da biste se zaštitili, pojačajte unos probiotika. Dehidracija se može spriječiti pojačanim unosom vode, a posebno se preporučuje čaj, i to nezaslađeni. Prehranu ispunite voćem i povrćem, a ako ne želite zdravstvene probleme, svakako izbjegavajte mesne prerađevine poput kobasica.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi