NOVI DIZAJNERSKI JEZIK

Škoda konzervativnost odlučila zamijeniti strašću

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 02.03.2011 12:03
  • Objavljeno 02.03.2011 u 10:46
2SkodaVisionDconcept2011Genevapicture

2SkodaVisionDconcept2011Genevapicture

Izvor: Promo fotografije / Autor: škoda

Škoda se nije pretjerano razmahala na ovogodišnjem izdanju ženevskog autosalona, no Česi su nam ipak upriličili iznenađenje
škoda

škoda

Izvor: Promo fotografije / Autor: škoda

Iza imena Vision D krije se koncept dimenzija Octavije koji nam otkriva buduće smjernice u Škodinom dizajnu. Škodini dizajneri, čini se, ugledali su se na Volkswagenove, pa nas tako vizualni detalji poput užeg svjetlosnog sklopovlja i proširene rešetke hladnjaka nemalo podsjećaju na posljednje modele iz Wolfsburga.

U Škodi ipak ostaju vjerni dosadašnjoj politici izrade prije svega prostornih, upotrebljivih automobila, no s malo više strasti u dizajnu. Novi dizajnerski jezik u stvarnosti bi mogao zaživjeti prije nego kasnije.

Iako nam nisu pokazali ni jedan novitet u Ženevi u Škodi su obećali kako će već od iduće godine lansirati po jedan novi model svakih šest mjeseci.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi