'FASHION (RE)SEARCH'

Ovo modne trendove većina ne može smisliti

28.06.2022 u 14:31

Bionic
Reading

Europljani iz devet država imali su priliku postati 'modna policija' na jedan dan i istaknuti stilove, trendove i navike koje smo svi probali bar jednom u životu, čak iako to ne želimo priznati! Više od 27 tisuća posjetitelja modne tražilice Glami, imali su priliku izraziti svoje mišljenje na pitanje koje navike i trendovi biste voljeli da nestanu iz ženskih ormara?

Najnepopularnija lista ženske mode

Što ako bijele čarape s crnim cipelama daju retro ugođaj našim ormarima? Čini se da je ovaj modni trend stare škole, koji se ponovno pojavio prije par godina zbog svoje popularnosti nastale od swing plesa, najnepoželjniji trend među ženama, dok su ga muškarci stavili na drugo mjesto među svojim izborima.

Drugi najnepopularniji trend su najlonke nošene na otvorene cipele, a čini se da se i muškarcima i ženama gotovo jednako ne sviđa. Devedesete se možda vraćaju u modu na dosta načina u naše živote, ali hlače niskog struka koje su pop zvijezde u prošlosti učinile popularnim bi trebale ostati samo u albumima. Žene su izabrale njih, kao treći najmanje nosiv modni predmet.

S druge strane, muškarci su odabrali trend prevelike odjeće kao njihov peti izbor najmanje dragog trenda, bezobzira koliko je taj trend trenutno popularan. Od lijene žene Peggy iz sitcoma 'Bračne vode' do poznatih talijanskih dizajnera, leopard uzorak je bio dio mode desetljećima. Za Europske muškarce ovaj uzorak je rangiran kao najnepopularniji uzorak u ženskim ormarima, dok su ga žene isto stavile na listu 5 najnepopularnijih trendova. Slagali se mi ili ne, životinjski uzorak još uvijek spada u najkultnije trendove.

Na vrhu (ili bolje reći dnu) liste 5 najnepopularnijih trendova je još jedan trend iz devedesetih, koji se ne čini toliko popularan, ali ga svejedno viđamo na tinejdžerima je crop-top majica i torbice oko struka. Rezultati su dio projekta 'Fashion (Re)search', niza istraživanja tržišta temeljenih na redovitom prikupljanju podataka, čiji je cilj pružiti aktualne i relevantne informacije medijima i trgovcima o trendovima na online modnom tržištu.