Huaweijeva anketa o prilagodbi na novo normalno

Otkrijte kako su nam se navike promijenile i koliko smo spremni za #NoviPočetak

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Posljednjih nekoliko mjeseci bilo je izazovno. Mnogo se zaposlenika po prvi puta susrelo s radom od kuće, djeca su pratila nastavu online, a kina, kazališta, klubovi, teretane i fitness centri su zatvorili svoja vrata pa su ljudi tražili druge načine na koje će ostati u formi i na koje će se zabavljati. Huawei je zato proveo online anketu o prilagodbi na nove načine rada, zabave i rekreacije s ciljem otkrivanja kako tehnologija pri tome doprinosi

S obzirom na neizvjesnost situacije na globalnoj razini, ne može se reći da je izazovno razdoblje prošlo, ali jesen donosi priliku za #NoviPočetak na svim životnim područjima. U anketi je sudjelovalo 44 % ženskih i 56 % muških ispitanika, dok je najzastupljenija skupina u dobi od 25 do 34 godine i čini ju 29 % ispitanika. Navedenu dobnu skupinu slijedi 23 % ispitanika u dobi od 45 do 54 godine te 18 % ispitanika u dobi od 35 do 44 godine.

Otkrivanje svih prednosti kućnog ureda

Približno jednak broj ispitanika je u posljednjih šest mjeseci radio od kuće i u uredu, dok bi svega 45 % ispitanika voljelo trajno raditi od kuće. Kao najveće prednosti rada od kuće vide uštedu vremena na putovanju, fleksibilno radno vrijeme, veću udobnost te više vremena koje imaju za obitelj i prijatelje. S druge strane, kao najveće nedostatke ističu nedostatak komunikacije s kolegama, ispreplitanje privatnog i poslovnog života, duže radno vrijeme i gubitak rutine.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Zdrav život nadohvat ruke

Čak 60 % ispitanika je tijekom posljednjih 6 mjeseci vježbalo je kod kuće, a najpopularnije je samostalno vježbanje. Većina ispitanika prilikom treninga koristi mobitel, a njih 56 % motivira se glazbom dok vježba.

Međutim, samo 15 % ispitanika bilježi vlastite obroke i dnevni unos kalorija u nekoj od aplikacija, dok ih manje od 30 % koristi pametni sat.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

#NoviPočetak zabave kod kuće

Gledanje filmova i serija omiljena je zabava za većinu ispitanika. S obzirom na to da su u proteklom razdoblju svi znatno više vremena provodili u vlastitom domu, gotovo 60 % ispitanika uživalo je u svom omiljenom načinu zabave i gledalo više filmova i serija nego ranije. Najzastupljeniji uređaj je pri tome TV, a slijede ga prijenosno računalo i pametni telefon.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Inovativna rješenja za svaku priliku

Huawei je za korisnike pripremio posebnu ponudu značajnog imena #NoviPočetak u kojoj nudi uređaje s kojima korisnici mogu spojiti ugodno s korisnim – od smart kutka za posao ili školu, preko zdravog načina života, do vrhunske zabave. Ako je korisnicima potrebno brzo i jednostavno povezivanje uređaja i razmjenjivanje sadržaja, bilo da je riječ o privatnom ili poslovnom, odličan izbor su MateBook X Pro laptop i P40 Pro telefon. Uz Huawei Share tehnologiju dva će uređaja postati „jedan“, a sadržaj između njih moguće je razmijeniti čak i bez internetske veze. Nakon odrađivanja poslovnih obaveza, korisnici mogu uživati u odličnoj zabavi uz filmove i serije na laptopu, čitajući knjige na MatePad T8 tabletu ili slušajući omiljene pjesme na FreeBuds 3i bežičnim slušalicama s ultimativnim poništavanjem buke, dok ljubitelji sporta i zdravog načina života uz Huawei Band 4 pametnu narukvicu mogu pratiti sve potrebne metrike i ostvariti postavljene ciljeve.

Uz posebnu #NoviPočetak ponudu kupci Huawei uređaja P40 ili P40 Pro na poklon će dobiti FreeBuds 3i bežične slušalice uz 50 GB prostora za pohranu u oblaku, a kupci modela P40 lite ili P40 lite E pametnu narukvicu Huawei Band 4 i 15 GB prostora za pohranu. Ponuda je dostupna kod prodajnih partnera, a traje do 11. listopada ili do isteka zaliha.

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2019. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Forum Hrvatska.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!