PREGRŠT NOVITETA

Novi Volkswagen Touareg osvanuo prije Ženeve

11.02.2010 u 10:45

Bionic
Reading

Premda nismo očekivali ugledati novu generaciju Volkswagenovog Touarega prije otvorenja autosalona u Ženevi, na posebno organiziranom medijskom događaju u Münchenu proizvođač iz Wolfsburga skinuo je plahtu sa svog najvećeg SUV-a

Osnovni oblik i dimenzije nisu značajnije mijenjani, no zato je automobil dobio potpuno novi izgled prednjeg i stražnjeg kraja, kao i interijera koji ide ukorak s posljednjim modelima iz Volkswagena i hvali se najvećim panoramskim krovom u klasi. Novi Touareg građen je na platformi nadolazećeg Porsche Cayennea, a najvažnija vijest jest da je glomazni SUV u prosjeku izgubio 208 kilograma. Unatoč smanjenju mase, Nijemci tvrde da je torzijska krutost porasla za osam posto.

Touareg će se u početku nuditi s tri motora, od kojih će jedan biti dopunjen elektromotorom. Prvi hibrid za Volkswagen koristi Audijev benzinski motor 3.0 V6 i elektromotor smješten između motora i prijenosa te zajedno razvijaju 380 KS i 560 Nm okretnog momenta. Hibridni Touraeg ubrzava s mjesta do 100 km/h za 6,5 sekundi, sposoban je do brzine od 50 km/h voziti isključivo na električnu energiju te u kombiniranom europskom ciklusu troši 8,2 litre goriva na stotinu kilometara.

Osnovni model pak pogonit će trolitreni V6 common-rail dizelaš sa 240 KS i 530 Nm okretnog momenta, dok je glomazni petolitreni V10 TDI zamijenjen manjim i učinkovitijim 4.2-litrenim V8 TDI-jem sa 335 KS i 770 Nm okretnog momenta.

Svi motori standardno su upareni s automatskim osmerostupanjskim mjenjačima, što je, kako tvrde u Volkswagenu, prvi put u klasi.

Standardni integralni pogon 4Motion dobio je Torsenov diferencijal s ograničenim proklizavanjem i off road vozački program koji podešava osjetljivost ABS-a, ESP-a, kontrole trakcije te mjenjač za vožnju po zahtjevnijem terenu, ali i automatski uključuje funkciju kontrole spuštanja nizbrdo.

Zahtjevniji vozači kao opciju mogu odabrati Terrain Tech Packet koji nudi reduktor te centralni i stražnji diferencijal sa zaključavanjem do 100 posto.

Više detalja imat ćemo nakon službenog predstavljanja automobila na autosalonu u Ženevi početkom idućeg mjeseca.