JEDNOSTAVNO PRELIJEPA

Nikad ljepša Julia Roberts očarala u glamuroznom izdanju za kampanju poznatog luksuznog brenda

16.03.2023 u 13:19

Bionic
Reading

Julia Roberts novo je zaštitno lice Chopardove kampanje u kojoj je sve ostavila bez daha svojom bezvremenskom ljepotom koja nimalo ne blijedi

Julia Roberts (55) doslovce blista u fantastičnoj kampanji koju je odradila za Chopardovu novu kampanju, a svi se slažu da holivudska ljepotica nikad nije izgledala bolje.

Dobitnicu Oscara možemo vidjeti i u seriji kratkih videa od 12 epizoda za ovaj svjetski poznat brend luksuznog nakita.

  • +3
Julia Roberts Izvor: Profimedia / Autor: Matt Baron/BEI / Shutterstock Editorial / Profimedia

Riječ je o novoj kampanji pod nazivom 'Chopard voli kino', koja uključuje prekrasne fotografije i seriju kratkih filmova.

Ovom je kampanjom Roberts, koja je zaštitno lice kolekcija Happy Sport i Happy Diamonds od 2021., sada postala službena muza Chopardove kolekcije ženskih satova i nakita te globalna ambasadorica brenda.

Luksuzni brend udružio je superzvijezdu s redateljem Jamesom Grayem kako bi stvorili digitalnu seriju od 12 epizoda koja daje pogled iza kulisa na Juliju, ali i život u Hollywoodu.

Ovaj zanimljiv projekt bit će predstavljen počevši od 20. ožujka, na Međunarodni dan sreće, i prikazat će na nov način 'svu odvažnost, razigranost i ljudskost koji Juliju Roberts čine suvremenom ikonom', najavljuju iz brenda. Filmove prati nova reklamna kampanja s crno-bijelim vizualima fotografa Alasdaira McLellana.

Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

U kampanji Roberts nosi naušnice Chopard Haute Joaillerie u obliku srca s 88 dijamanata, ukupne težine više od 28 karata, i postavljenih u 18-karatno bijelo zlato.

'Julia Roberts je ta doista rijetka stvar: prava filmska zvijezda. Ona je također osoba s ogromnim smislom za humor u vezi svega toga i nikad nije dopustila da joj zvjezdani status udari u glavu. Uvijek rado prihvatim svaku mogućnost suradnje s njom. I Julia i Chopard utjelovljuju taj istinski osjećaj sreće, tako da je ovo bila prekrasna prilika', rekao je James Gray.

Inače, prije dvije godine glumica je proglašena novim licem legendarne Chopardove kolekcije, izjavivši tada za People da je najbolji dio snimanja odgovarajuće kampanje i kratkog filma s redateljem Xavierom Dolanom i fotografkinjom Shayne Laverdiere bilo to što su se 'fantastično zabavili'.