KILOGRAMI SE TOPE

Mršavite na plaži uz Dukanovu dijetu za odmor

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 20.07.2011 11:55
  • Objavljeno 20.07.2011 u 06:55
putovanje plaža odmor

putovanje plaža odmor

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Kad pomislite na godišnji odmor u glavi vam je slika uživanja, a to obično znači puno hrane i pića. Nitko, naravno, ne misli o dijeti kad ide na plažu, ali Dukanovom dijetom za odmor koju predstavljamo uspjet ćete izdržati i istopiti kilograme

Osnove Dukanove dijete su jednostavne: puno proteina i malo masnoća, a njezin kreator, francuski liječnik dr. Pierre Dukan adaptirao je svoju popularnu dijetu tako da možete ostati vitki (i dalje mršavjeti) i dok ste na odmoru, piše Daily Mail

Jučer smo, u petodnevnoj seriji predstavili prvu fazu dijete, tzv. 'napad', koja obećava dramatično brz gubitak kilograma. Sutra ćemo objasniti sljedeću fazu, nazvanu 'plovidba', a danas nudimo jednostavan plan da uživate u ukusnim jelima za vrijeme odmora i čaši vina svakog dana, a da istodobno ne dobijete nijedan kilogram viška.

Ovaj je plan modificirana verzija etape koju Dukan naziva fazom 'konsolidacije'Kad stignete na odmor bit ćete već upoznati s osnovnim pravilima koja vam dopuštaju da jedete namirnice bogate proteinima s niskom količinom masnoća (meso, ribe, školjke) i mliječne proizvode (jogurt, tvrde sireve, mlijeko), a u fazi 'plovidbe' povrće.

Dukanova dijeta za odmor

• Držite se osnova (nemasno meso, riba, školjke) sa salatama i nemasnim mliječnim proizvodima
• Priuštite si svakog dana malu porciju tvrdog sira, dva komada integralnog kruha, jedan komad voća i čašu vina
• Pojedite svaki dan dvije do četiri žlice zobenih pahuljica
• Uživajte u dva slavljenička obroka tjedno
• Držite se pravila da utorkom jedete samo proteine
• Hodajte 25 minuta dnevno
• Pijte dvije litre vode dnevno
• Izbjegavajte šećer, bijelo brašno i prerađenu hranu

Na odmoru pokušajte hodati što više i pijte obavezno dvije litre vode dnevno. Ne preskačite obroke i ne osjećajte se krivima što ste se najeli. Neka vaš doručak bude bogat i neka sadržava jedno jaje, hladni narezak i nemasni jogurt u koji ste umiješali zobene pahuljice.

Na odmoru nećete moći potpuno izbjeći ugljikohidrate. Priuštite si dva komada integralnog kruha, malo sira i voća. Odaberite dva obroka (jedan za svaki tjedan odmora) koji će biti vaši slavljenički obroci u kojima ćete uživati u hrani koja vam nedostaje i nagraditi se jer disciplinirano mršavite.

Thinkstock

Thinkstock

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Uz Dukanovu dijetu možete ostati vitki (i dalje mršavjeti) i dok ste na odmoru

Počnite s predjelom kakvo želite, nastavite glavnim jelom u kojem su tjestenina ili krumpir (ako su vam jako nedostajali), desertom i puno šlaga u kavi.

No ne zaboravite da slavljenički Dukanovi obroci dolaze pod dva uvjeta: nikad se nemojte dva puta poslužiti istim jelom i suzdržite se da jedete dva slavljenička obroka za redom jer ćete tako samo svoju snagu volje staviti na test te lako možete kliznuti na stari prehrambeni režim.

Svake si večeri priuštite čašu vina, bez obzira volite li voćni rosé prije večere, rashlađeno bijelo vinu iz ribu na žaru ili rasno crveno vino nakon sočnog odreska.

Održavajte jednom tjedno čisti proteinski dan. To će vas podsjetiti što je vaš cilj i osigurati da se držite dijete. 'Važno je da se na odmoru osjećate posebno', kaže Dukan. 'Ne morate patiti, ne postoji razlog da se osjećate krivim.'

'Svaki put kad kažete ne sladoledu, kolaču ili punom tanjuru tjestenine, obećajte si da ćete im se vratiti sljedeće godine – samo što ćete nositi haljinu za broj manju', savjetuje Dukan.

Dukan u nekoliko koraka
* Započnite dijetu brzim gubitkom kilograma u fazi 'napada' kad možete jesti neograničenu količinu mesa, ribe, jaja, mliječnih proizvoda i zobenih pahuljica, sve to gledajući kako se kilogrami tope.
* Nakon dva ili deset dana (ovisno koliko kilograma želite izgubiti) prijeđite na fazu 'plovidbe', u kojoj obrocima dodajete povrće i salate
* Na odmoru se držite režima proteina sa salatom (ali nikako ne unosite rižu, tjesteninu i krumpir). Dodajte dvije do četiri čajne žličice zobenih pahuljica, dopustite si malo sira, komad voća i čašu vina dnevno.
* Kad se vratite s odmora nastavite plan dijete koji ste koristili na odmoru, ali si oduzmite čašu vina dnevno.
* Ako vam se kilogrami vrate, obnovite na nekoliko dana radikalnu fazu 'napada'
* Napokon, ostanite vitki sa zdravo izbalansiranom dijetom u tri ključne točke Dukanove dijete: dnevna doza zobenih pahuljica, dnevno vježbanje i utorkom samo proteini

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi