GLOBALNA PANDEMIJA

Modni trend koji je pokrenulo cijepljenje: Svi su se pomamili za topovima s otvorenim ramenima

03.03.2021 u 14:03

Bionic
Reading

Globalna pandemija koronavirusa zauvijek je promijenila svijet mode, a nakon obožavanog trenda nošenje sportske odjeće, na red su došli i zavodljivi komadi koji u prvi plan naglašavaju ramena

Riječ je o trendu koji je na modnoj sceni već nekoliko sezona, ali s početkom akcije cijepljenja u Velikoj Britaniji koja vrlo uspješno vodi tu akciju za razliku od ostatka svijeta, odjednom je naglo porasla prodaja odjeće poput topova, bluza ili džempera koja otkrivaju rame ili ramena.

Nakon što su cijelu prošlu godinu Britanke, baš poput drugih stanovnica našeg planeta, bile najčešće u comfy kombinacijama poput hudica ili sweatshirt majica, došlo je vrijeme za pokazati ramena - što je povezano i s akcijom cijepljenja.

Iz poznate britanske online trgovine s popustima Love The Sales poručili su kako primjećuju ogroman porast od čak 222 posto u odnosu na prošli mjesec kad se radi o kupnji topova s golim ramenima. Porast kupnje u odnosu na isto razdoblje prošle godine iznosi čak oko 107 posto.

  • +2
Haljine golih ramena Izvor: Promo fotografije / Autor: & Other Stories

Kupci su poludjeli za topovima golih ramena kako bi bili chic za cijepljenje protiv koronavirusa.

Stranica Love The Sales istraživala je aktualne potrošačke navike oko 4 milijuna kupaca s više od 900 online trgovine te se pokazalo kako kupnja topova golih ramena nezaustavljivo raste.

Zaljubljenice u modu su se na društvenim mrežama oglasile oko ovog novog trenda koji je mnoge podsjetio i na legendarni film iz 80-ih Flashdance.

PrettyLittleThing je također zabilježio porast od 29 posto u pretraživanjima odjeće s 'golim ramenima između siječnja i veljače, a na Lystu pretraživanje komada koji otkrivaju gola ramena raste 27 posto iz mjeseca u mjesec.

Inače, ovoga ljeta predviđa se ogromna popularnost i romantičnih haljina s golim ramenima pa ako vam se sviđaju takvi zavodljivi komadi, na vrijeme se opskrbite.