2016. VS 2021.

Kako smo se nekad šminkali, a kako danas: Ova videa s TikToka sve su objasnila i zaradila gomilu pregleda

  • Autor: I. B. T.
  • Zadnja izmjena 24.03.2021 15:57
  • Objavljeno 24.03.2021 u 15:15
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Emma Kim / ImageSource / Profimedia

Koliko su se beauty trendovi promijenili u svega pet godina, najbolje oslikavaju videa koja se posljednjih tjedana šire popularnom društvenom mrežom TikTok

Početkom 2010. počeli smo sve više pažnje pridavati obrvama koje su odjednom postale bujnije i po mogućnosti što savršenije. Uslijedilo je desetljeće uzbudljivih beauty trendova kao što su konturiranje i 'pečenje', odnosno baking. Postalo je gotovo nemoguće vidjeti mladu ženu koja nije čula ili se nije pridržavala ovih beauty tehnika, no baš kao što se mijenja moda, mijenjaju se i beauty trendovi.

Danas u 2021. poznajemo neku drugu beauty estetiku. Bujne obrve i dalje su imperativ, no naglasak je na raščupanim, gustim i što prirodnijim obrvama. Matte ruževe odjednom su zamijenila sjajila i sjajni ruževi, a nježna ružičasta rumenila imaju prednost ispred smeđih bronzera.

Kako smo se šminkali u 2016., a kako danas u 2021., najbolje su dočarali beauty blogeri i vizažisti na popularnoj društvenoj mreži TikTok. Da se štošta promijenilo unazad pet godina, jasno oslikavaju njihovi videi u kojima se pokušavaju šminkati u skladu s nekadašnjim i sadašnjim beauty trendovima.

Po svemu sudeći, danas prednost ima što prirodniji make up look. Važno je kožu dobro pripremiti prije šminkanja, što znači da ne smijete preskočiti čišćenje i hidrataciju. Tekuća podloga trebala bi biti vrlo lagana na koži i što manje vidljiva. Dugačke umjetne trepavice i dramatičan make up su stvar prošlosti. Dovoljno je samo nanijeti malo maskare ili eventualno zalijepiti parcijalne trepavice u vanjske kuteve očiju, highlighterom koži dati zdravi sjaj te dobro počešljati obrve.

Videi ovog tipa prikupili su impresivnih 90 milijuna pregleda i postali omiljeni među TikTok publikom, a mi smo izdvojili tri najpopularnija.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!