KAMPANJA ZA LIU JO

Iskreno žensko prijateljstvo dva supermodela

25.01.2016 u 10:10

  • +9

Liu Jo

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

Liu Jo predstavio je novu kampanju za proljeće/ljeto pod kreativnim nazivom #Viceversa, a zaštitna su lica nove kampanje modne ikone Karlie Kloss i Jourdan Dunn

Kampanja promiče ženstvenost i glamur spojene u jedinstvenu cjelinu, a Liu Jo uspijeva prikazati iskreno žensko prijateljstvo dva supermodela Karlie Kloss i Jourdan Dunn.

#Viceversa je zapravo sinonim za poruku koja pruža autentičan doživljaj branda. Liu Jo svakoj ženi daje mogućnost da se osjeća jedinstvenom i glamuroznom. Sveobuhvatna, svestrana i prilagodljiva, ova kolekcija dizajnirana je kako bi naglasila ljepotu i svakoj ženi dala osjećaj snage i seksipila.

Kako bi utjelovio bit kampanje, australski fotograf Chris Colls odabrao je dvije šarmantne zvijezde, karakterno različite, ali istovremeno prekrasne žene – Karlie Kloss i Jourdan Dunn. Stoga kampanjom dominiraju karakteri dvaju modela. Predivna Karlie odlično nosi traper kombinacije, a Jourdan donosi istinski glam look, a idiličan spoj boja i monokromatskih uzoraka odlično naglašavaju najbolje od kolekcije.