U KINU JE BOLJE

Odlični domaći filmovi u Mreži nezavisnih kinoprikazivača

29.11.2016 u 11:25

Mreža nezavisnih kinoprikazivača i ove godine pod geslom 'U kinu je bolje!' nastavlja sa serijom domaćih naslova koji pune kinodvorane diljem Hrvatske, priopćeno je iz Hrvatskog audiovizualnog centra (HAVC)

Novu filmsku sezonu u velikom je stilu otvorio 'Ustav Republike Hrvatske' Rajka Grlića, nastavilo 'Ministarstvo ljubavi' Pave Marinkovića, a godina se završava komedijom 'Sve najbolje' Snježane Tribuson koja u kina, prigodno, stiže uoči blagdana.

'Da je u kinu zaista bolje, poručili smo prije godinu dana, a svoje obećanje smatramo ispunjenim', rekla je voditeljica projekta kinoprikazivaštva HAVC-aRea Rajčić i iznijela podatke o gledanosti četiri sjajna hrvatska naslova prikazana u sklopu spomenute akcije.

'Zvizdan' Dalibora Matanića, kojim je akcija krenula, pogledalo je tako 43.122 ljudi, nastavilo se komedijom 'Život je truba' Antonija Nuića s brojkom od skoro 14 tisuća gledatelja, uslijedio je 'Narodni heroj Ljiljan Vidić' Ivana Gorana Viteza s nešto manje od 55 tisuća gledatelja te na kraju debitantski dugometražni film 'ZG80' Igora Šeregija, koji je pogledalo njih 65.543.

'Visoke ciljeve postavili smo si i ove godine, a s obzirom na odlične rezultate koje su do sada ostvarila dva naslova u distribuciji ('Ustav Republike Hrvatske' i 'Ministarstvo ljubavi'), vjerujemo da svoje obećanje niti ovaj put nećemo pogaziti', kaže Rajčić.

U kinu je bolje - 2016

Podsjetimo, u suradnji s Mrežom nezavisnih kinoprikazivača prošle godine krenulo se s decentralizacijom premijera domaćih naslova. Svi ranije nabrojani filmovi putovali su mrežom kina, ostvarivši ukupno 15 premijera s gostovanjima filmskih ekipa u nezavisnim kinima izvan Zagreba. Svaka premijera bila je dodatan oslonac u nacionalnoj promociji jer je produciran i poseban 'video s puta' sniman na svakoj lokaciji na kojoj je gostovao film. Time se, osim na promociji samih domaćih naslova, dobilo na etabliranju i oživljavanju pomalo zaboravljenih nezavisnih kina koja su sada postala centar domaćih filmskih događanja.

ZG80 na putu - Bjelovar

Ista praksa nastavlja se i ove zime.

'Ustav Republike Hrvatske već sada broji više od 32 tisuće gledatelja, a u kinima se i dalje smijemo 'Ministarstvu ljubavi'. Uz to, s velikim očekivanjima radujemo se pravoj božićnoj poslastici, filmu 'Sve najbolje' Snježane Tribuson, koji na velika platna stiže početkom prosinca. U kina uskoro dolaze i novi, dugo očekivani domaći naslovi; već sada nagrađivani dugometražni igrani film 'Goran' Nevija Marasovića, 'Anka' Dejana Aćimovića i novi nastavak popularnog dječjeg serijala o Koku, 'Uzbuna na Zelenom Vrhu' redateljice Čejen Černić, pa tako ovom videonajavom slavimo domaću produkciju i neponovljivi doživljaj filmske projekcije jednostavno zato što i dalje vjerujemo i želimo glasno širiti vijest da je - u kinu zaista bolje!', zaključila je Rajčić.